יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

HEBREW -- מסר של Matthew Ward מיום 14 בדצמבר 2014



מסר של  Matthew Ward מיום 14  בדצמבר  2014

ברכות אוהבות מכל הנשמות בתחנה זו, כאן Matthew. בעונה זו של חגיגות קדושות וחברתיות, כדור הארץ לוהט עם אינספור נצנוצים כמו שאלה שיש להם הרבה משתפים בנדיבות עם אלה שיש להם קצת. כמה מכם כתבו שאתם מרגישים אשמה על כך שאתם נהנים במסיבות ובידור אחר, בגלל שלכל כך הרבה אנשים אין אפילו צרכים בסיסיים. משפחה אהובה, היו שמחים, היו נרגשים ומוכירי תודה על זמנים מאושרים עם משפחה וחברים! כך החיים על פני כדור הארץאמורים להיות, והרטטים הממריאים של הרגשות המוארים האלה מרחיבות את הדרך המהירה לעולם טוב יותר לכל העמים.

באופן מסורתי שלהי השנה הוא זמן להרהר על הישגיו של אדם בחודשים שקדמו. עבור עובדי אור זה כולל גדילה בנפש וברוחואיך בצורה מעוררת הערצה אתם גדלתם! אתם יכולים לחשוב שזה למרות אתגרים רציניים, אבל זה בגללם. כאשר נתקלתם במכשולים או כישלונות, זימנתם את הכוח הפנימי שלכם והמשכתם ללכת; כאשר דלת אחת נסגרה, חיפשתם לפתוח דלת אחרת; באמצעות הנחישות שלכם להמשיך לנוע קדימה, אתם כל הזמן גדלתם בחוכמה, באומץ וברוח.

אנו יודעים שהפכתם לעולם עייף לעיתים וזה קשה לראות מעבר לדרמה הקארמתית שחוזרת על עצמה במהירות. היינו כבר בדיוק באותו שלב, משרתים את האור "בחפירות" היכן שאתם נמצאים, כך שאנו יודעים כי עבורכם, ההתקדמות לא נראית קרובה לסיום. היינו כה רוצים שתוכלו לראות את עולמכם מנקודת המבט שלנואתם נעים במהירות האור, והכמות שאתם מקרינים היא תאווה לעיניים!

הצד השני של המסורת השנתית שלכם הוא ציפיה וקבלת החלטות לשנה החדשה. עבור עובדי אור רבים זה כולל צבירת תובנות נוספות לגבי אמיתות אוניברסליות, ולדעת את ההבדל בין אשליה ומציאות הוא היבט משמעותי של התקדמות רוחנית ומודעת. אנו מודים לקורא שצטט מאחד המסרים שלנו: "... להסתכל מעבר לאשליה, לפתוח את הראש ואת הלב שלכם למציאות של מי שאתםזה כל העניין של התעלות!" אנא בקשי מ Matthew להסביר מה היא אשליה ומה היא מציאות.
                                                                             
לפני כמה שנים, עניתי על שאלה דומה וביקשתי מאמי לאתר זאת.

[קטע מתוך מסר מ 23 במאי, 2005]

"למה Matthew מתכוון כשהוא אומר, 'אנחנו חיים באשליה?' האם יש לכל אדם את המציאות שלו או שלה או שכולנו חולקים מציאות אחת?"

על פי הגדרתה אשליה מטעה, משהו שנתפס כאמיתי אך ללא בסיס במציאות.

האשליה של דחיסות מימד שלישי היא שחיים פעם אחת על פני כדור הארץ, אז אתם מתים ולאחר מכן, לדעת רבים, יש מקום מעורפל של "חיים לאחר המוות" שהוא או מבורך או אש גיהינום-וגופרית שבו אתם נשארים לנצח נצחים. המציאות היא שזה הוא רק אחד ממאות רבות או אלפים רבים של התנסויות של נשמה שחיה בצורות ובמקומות רבים ושונים בו-זמנית ביקום.

האשליה היא שאתם הגוף שלכם, האישיות שלכם, התכונות שלכם, הרגשות שלכם, ההישגים שלכם, ודרך אגב, יש לכם נשמה שהולכת רק אלוהים יודעת לאן כאשר אתם מתים. המציאות היא שאתם הינכם הנשמה, חלק מאלוהים, בלתי נפרדים ממנו ומכל הנשמות האחרות ביקום הזה; יש לכם את החוויה הפיסית שבחרתם לאזן תקופות חיים אחרות; ואתם ישות נצחית.

האשליה היא, על פי השייכות הדתית של האדם, שהישות העליונה של היקום הזה מצטיירת בצורה נכונה רק על ידי הדת שלכם וחוקיו כפי שפורשו על ידי הדת שלכם הם מוחלטים. המציאות היא שהישות העליונה של היקום הזה כפופה לבורא, הישות העליונה של היקום. הוא מיזוג של כל הנשמות, כל צורות החיים, בכל היקום הזה והוא יודע כל מחשבה ומרגיש כל תחושה של כל צורת חיים. הוא לא יכול להתערב בחוק של הבורא של רצון חופשי כאשר נשמות סוטות מהסכמי הקדם-לידה שלהן כך שזה לא ש "רצונו ייעשה." למרות שאנו בדרך כלל אומרים "הוא," אלוהים, או המקור איך שתבחרו לכנותו, הוא ההתגלמות של אנדרוגיניות, האנרגיות הגברית והנשית מאוזנות באופן מושלם. הוא לא המציא דתותכמה של חלקי אלוהים (godself) מוטעים שלו עשו זאת.

האשליה היא שהרוע הוא ההפך מהאלוהות. המציאות היא שחושך הוא העדר אור, היעדרה של אהבה ובהירות רוחנית.

האשליה היא שכדור הארץ היא כוכב לכת קטן, מוצק שתושביו הם החיים התבוניים ברי אימות היחידים ביקום. המציאות היא שכדור הארץ הוא נשמה עם גוף פלנטרי שהוא ביתם של יצורים בתוכו, עליו ומעליו, והתושבים על פני השטח על פי רוב הרבה פחות מתקדמים מבחינה רוחנית, אינטלקטואלית וטכנולוגית מאשר תרבויות רבות אחרות.

כן, לכל נשמה יש את האשליה שלו או שלה כפי שהיא נוגעת לעצמי, לכל היבט של החיים, לכדור הארץ, ולמקור של הכל, אבל בסופו של דבר כולם יחלקו את אותה מציאות אוניברסלית.

תודה לך, אמא. רבים היודעים שהם עובדי אור עשו התקדמות מופתית בהתמודדות עם מצבים של מימד שלישי בו זמנית עם התקדמות לעבר האופק המורחב של מימד רביעי, כך שהמעבר הוא לא התגלות אלא יותר אישור של ההתקדמות שלכם. למספרים הגדולים יותר של המשרתים את האור בלי להבין זאת אין מושג שהם משחקים את התפקידים הנבחרים שלהם בסאגה משוכללת של אור מנצח את האופל; עם הזמן, גם הם, יראו איך האשליות של דחיסות מימד שלישי מתגלות לתוך מציאות אוניברסלית. דרך נוספת לחשוב על מציאות היא "פסוק  אחד" ((uni-verse, לדבר בקול אחדהקול של האני הרב ממדי שלכם אחד באחדות של הכל.

לפני שנתייחס לאירועים שהתרחשו לאחרונה כפי שנתבקשנו, אנו רוצים לומר מילה על הזרם המרכזי של התקשורת. זרועות האילומינטי מאבדות את אחיזתם בזה אבל עדיין יש מספיק אחיזה כדי להבטיח שהיא כוללת טרור, מחאות, תוקפנות והתרחשויות אחרות שמעוררות תגובות שליליות; גם, קצת מידע מעוות על ידי השמטות וחלק מצוץ מאצבע. איננו מציעים לכם להתעלם מדיווחים בתקשורת, אבל בבקשה היו בעלי הבחנה בנוגע "לחדשות" ואל תיגררו להצגה הדרמטית שלהם.

עכשיו, לסיכום: האם הזעקה בארצות הברית בנוגע למותם של הזכרים האפרו-אמריקאים בשל טקטיקות משטרה מוגזמות תגרום לרפורמות ותסיים את האפליה הגזעית במדינה הזאת? האם חוזי נשמה מעורבים באירועים האלה? הרפורמות יבואו מוקדם יותר מסיום הרגשות הגזעניים, אשר הוחדרו ע"י דור אחד למשנהו; השרשרת הארסית הזו של אוריינטציה תישבר על ידי בני נוער שיתנגדו או יתגברו עליה. כן, כל המעורבים באירועים התנדבו ברמת הנשמה לשחק את התפקידים שלהם, כמו רבים אחרים לפניהם, כדי לשמור על אור הזרקורים העולמיים על העוולות האכזריות של גזענות והדעות הקדומות האחרות לא רק באותה מדינה, אלא בכל מקום שהם גורמים של חיים. בסופו של דבר היבטים אלה של התרבות שלכם יהיו קיימים רק כפרקים עצובים בתיעוד ההיסטורי שלכם.

בנושאים שבהם מחלוקות בתפיסות ועמדות מושרשות עמוק, דיונים לגשר על הקצוות יזגזגו עד שיהיה שפע כזה של אור על פני כדור הארץ ששיתוף הפעולה יבוא באופן טבעי למנהלי המשא ומתן משני הצדדים. כל המדינות במזרח התיכון, כמה באפריקה, צפון קוריאה, אוקראינה, צ'צ'ניה והונג קונג מוזכרות לרוב, ואזרחים במקומות אחרים גם שאלו מתי הם יראו את השינויים לטובה במדינותיהם. לו ידענו מתי תסתיים התסיסה בכל מקום, היינו שמחים לספר לכםבמסרים קודמים הסברנו מדוע זה בלתי אפשרי עבורינו לדעת. מה שאנו יכולים להגיד לכם בביטחון מלא הוא, כל סוג של מועקה ושחיתות בעולמכם יפסיק בהדרגה. בינתיים, מספר רב של נשמות חווות את מה שהם בחרו כדי להשלים שיעורים קארמתיים ולהתפתח לדחיסות מימד רביעי מבחינה רוחנית ותודעית.

"האם אתה מסכים עם שחרור דו"ח ה- CIA על עינוי 'עצירים' לאחר 9/11?" נשמות בתחנה זו לא מסכימות ולא מסתייגות מכל החלטות שמתקבלות על פני כדור הארץ, אבל במודעות שלנו למה שמתפתח, אנו אומרים כי שחרור הדו"ח היה חיוני. למרות ששמועה על טכניקות החקירה הקשות יצאה לפני כמה זמן, להכיר באופן רשמי במה שהתרחש הוא צעד לקראת האמת על "9/11", וחשיפה זו תהיה זרז ל"הוצאה לאור"הטעיות ובגידות גדולות אחרות שהוסתרו זמן רב מהידע הציבורי.

באשר להתנהגות פוגענית של כמה דמויות מפורסמות, כל האנשים הסכימו ברמת הנשמה להשתתף בסיטואציות השונות משתי סיבות: להמשיך ולפרסם את הכאב והייסורים של כלהאנשים הנתונים לסוג כזה של טיפול, וכדי להראות את האיוולת בלרומם דמויות ספורט פופולריות ובדרנים למעמד של אלילים. החשיבות הגדולה יותר שתקרה היא ההכרה שכל אדם בחברה שלכם יש ערך שווה במשפחת הנשמות; ותוצר לוואי, כך אומרים, יהיה תגמול מספיק לעובדים בכל תחומי עשייה כך שכולם יוכלו לחלוק בשפע של כדור הארץ.
בקיצור, כל מה שקורה בעולמכם הוא תכליתי! הידיעה שכל נושא הפכפך, מאכזב או מאוד טעון הוא צעד לקראת שלום, הגינות וצדק מאפשרת לך לראות את כל המצבים והאנשים ללא שיפוט או גינוי. אכן, יש צורך בהרבה יותר כדי לממש את תור הזהב במלואו, וזה מגיע. השינוי שמתחיל בתוך כל אדם יוצר את התפשטות האהבה שמשנה את עולמכם, ומאחורי הקלעים מאמצים בתחום זה יתחילו ללבלב ללא ספק.

דברנו קודם על חשיבותה של מוסיקה, ועונה זו מציעה יצירות מלכותיות, מזמורים ושירים פופולריים קלילים שמרוממים את הנפש. המילים של כמה שירי חג אינן מתארות את האמת על לידתו של ישו, אבל הם מבטאים את יראת הכבוד כלפי נשמה נשגבת זו. מהות האהבה העוצמתי של כל השליחים שאלוהים שלח כדי להאיר ילדיו על פני כדור הארץ היא בתוככם ומסביבכם בכל רגע ורגע. שירו וחיו את שפע השמחה לעולם!, אחים ואחיות יקרים שלנו, והכניסו את השנה החדשה שלכם עם רוח מרהיבה.


__________________________________________________________________

אהבה ושלום LOVE and PEACE                                       
Suzanne Ward
Website:  The Matthew Books 
[הערה מסוזי: מיטב האיחולים לחגים שמחים וברכות לשנה החדשה]
Translation: Merav YM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/