יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

HEBREW -- מסר של Matthew Ward מיום 14 בדצמבר 2014



מסר של  Matthew Ward מיום 14  בדצמבר  2014

ברכות אוהבות מכל הנשמות בתחנה זו, כאן Matthew. בעונה זו של חגיגות קדושות וחברתיות, כדור הארץ לוהט עם אינספור נצנוצים כמו שאלה שיש להם הרבה משתפים בנדיבות עם אלה שיש להם קצת. כמה מכם כתבו שאתם מרגישים אשמה על כך שאתם נהנים במסיבות ובידור אחר, בגלל שלכל כך הרבה אנשים אין אפילו צרכים בסיסיים. משפחה אהובה, היו שמחים, היו נרגשים ומוכירי תודה על זמנים מאושרים עם משפחה וחברים! כך החיים על פני כדור הארץאמורים להיות, והרטטים הממריאים של הרגשות המוארים האלה מרחיבות את הדרך המהירה לעולם טוב יותר לכל העמים.

באופן מסורתי שלהי השנה הוא זמן להרהר על הישגיו של אדם בחודשים שקדמו. עבור עובדי אור זה כולל גדילה בנפש וברוחואיך בצורה מעוררת הערצה אתם גדלתם! אתם יכולים לחשוב שזה למרות אתגרים רציניים, אבל זה בגללם. כאשר נתקלתם במכשולים או כישלונות, זימנתם את הכוח הפנימי שלכם והמשכתם ללכת; כאשר דלת אחת נסגרה, חיפשתם לפתוח דלת אחרת; באמצעות הנחישות שלכם להמשיך לנוע קדימה, אתם כל הזמן גדלתם בחוכמה, באומץ וברוח.

יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

Hebrew -- מסר של Matthew Ward מיום 14 בנובמבר 2014



מסר של  Matthew Ward מיום 14  בנובמבר  2014

נחיתת רובוט בכוכב שביט; הצבעה באוקראינה; בחירות אמצע הקדנציה בארה"ב; האפיפיור פרנציסקוס, הוותיקן; נאומו של פוטין; מסר מאלוהים; נשמות "חוזרות בהן"

ברכות אוהבות מכל הנשמות בתחנה זו, כאן Matthew. אנו שמחים לענות על שאלות לגבי המסר הקודם שלנו, כמו גם בקשות על השקפותינו בנוגע לאירועים אחרונים, ואנו מתחילים עם הנחיתה של הלווין הרובוטי על כוכב שביט. תמרון אובייקט כך שהוא יכול להיפגש עם גוף אחד שנמצא בתנועה בחלל הוא הישג לא קטן, ואנחנו אומרים, הופעה טובה! ברור, זו חגיגה ראויה כנצחון טכנולוגי, אבל אנו גם רואים את חשיבותה הגדולה: הציביליזציה שלכם מסתכלת לכיוון הכוכבים בשלוםלא לפני זמן רב הכוונה של כמה על פני כדור הארץ הייתה לנהל מלחמה בחלל, עם הזמן לציביליזציה שלכם יהיה את הרצון והיכולת לבקר את המולדת הרחוקה של אחים ואחיות אוניברסליים.

עכשיו, דעתנו לגבי שתי בחירות מתוקשרותראשית, לפי סדר ההתרחשות, האנשים בדרום מזרח אוקראינה מצביעים להתחבר לרוסיה. אנו רואים את הקול הזה של הרוב שנשמע בתהליך דמוקרטי כצעד מבורך והרחק מחוסר ההגינות ההיסטורי. רלוונטית כאן תשובתנו לשאלה במסר קודם:

מה מעשיו של ולדימיר פוטין באוקראינה מבשרים לאזור זה? לטווח הקצר, בלבול כללי ובאזורים מסוימים, לחימה. פוטין רוצה מה שמנהיגים לאומיים אחרים רוצים: כלכלה חזקה, ממשלה יציבה ואזרחים רגועים. הוא לא הבין את רוחב היריעה של אי שביעות הרצון בקרב אוקראינים או צפה את המחאה אחרי שאלה המתגוררים בחצי האי קרים הצביעו להתחבר לרוסיה, שבה רוב הבוחרים מרגישים קרבה נוחה. לאורך כל ההיסטוריה המתועדת שלכם גבולות לאומיים נעו הלוך ושוב בהתאם למנצחים במלחמות, גורמים להשגת או איבוד שליטה, וצורך במשאבים טבעיים. אף פעם המעטים בכוח לא הביאו בחשבון איך זה ישפיע על האוכלוסייה, שהייתה צריכה לסבול את התוצאות של פיצול תרבותי לנאמנויות לאומיות שונות או לשילוב של תרבויות שונות תחת דגל אחד. [2 יוני 2014]

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/