יום ראשון, 25 בינואר 2015

Hebrew -- מסר של Matthew Ward מיום 11 בינואר 2015



מסר של  Matthew Ward מיום 11  בינואר  2015


טיסת אייר אסיה 8501; אש במעבורת; ירי של שני שוטרים בארה"ב; הרג בצ'רלי הבדו ((Charlie Hebdo, פריז; רגשות בנוגע לטרגדיות; תגובת נגד הסרט של סוני; האילומינטי, תעשיית הבידור; הצו של הנשיא אובמה, קובה; רטטים; דחיסויות; התעלות אישית; ד"ר מסורו אמוטו, מילים

ברכות אוהבות מכל הנשמות בתחנה זו, כאן Matthew. לפני שנדבר על האירועים האחרונים, אנו אומרים כי לאורך כל השנה הזו תוכלו לראות את הקצב והמספר של התרחשויות משמעותיות גדל ככל שהרטטים מתעצמים. השדה האנרגטי הפוטנציאלי של כדור הארץ, שנראה כמו זיקוקים תמידיים, משקף המומנטום המואץ של האור בשל מאמצי עובדי האור והפעילות המוגברת של המשפחה האוניברסלית שלנו עבורכם.

שתי "תאונות" היו הסיבה גם לצער וגם להכרת תודה. זה לא היה "מזל טוב" שחלק מהאנשים שנועדו להיות בטיסת אייר אסיה 8501 לא עלו עליה: זמנם עדיין לא הגיע. הם לא יודעים שזו הסיבה שהם החמיצו את הטיסה; הם וכל מי שאוהבים אותם פשוט מודים שהם לא היו עליה. קורע לב ככל שיהיה עבור משפחות וחברים של כל מי שטבעו עם המטוס, חוזי הנשמה של כל מי שהיה על המטוס קראו למעבר שלהם באותו הזמן. אם הם לא היו עוזבים בדרך זו, הם היו עוזבים בפתאומיות בדרך אחרת זמן קצר לאחר מכן.

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/