יום שישי, 21 באוגוסט 2015

מסר מ- Matthew Ward מיום 17 באוגוסט 2015






מסר מ- Matthew Ward מיום 17 באוגוסט 2015

עם ברכות אוהבות מכול הנשמות בתחנה זו, זהו Matthew. אנו מודה לאלה אשר כתבו לגבי חלק זה של מסרינו האחרון: חרקים גם משרתים את המטרה של נשמות אשר אנרגית מחזור החיים שלהם שגרה אותם לחלק השפל ביותר של עולמות הרוח בדחיסות השלישית... אתם תקדמו בברכה את הידיעה שחרקים אלה לא יכולים לשרוד ברמות הרטט הגבוהות יותר אליהן מובל כדור הארץ, ולא יהיה צורך יותר במקומם בשרשרת המזון.

הייתי צריך לומר בשני המשפטים "אותם" לפני המילים "חרקים" כדי להבהיר שהמידע קשור רק לחרקים בשאלת הקורא לגבי המטרה של "....מקקים, פרעושים, יתושים וכו'?" - סוגי החרקים אשר גורמים או מפיצים מחלה הם פשוט מטרד. לכן, יקרים, אתם יכולים לקדם בברכה את הידיעה כי דבורי דבש תהיינה אתכם כל עוד שירותן בעל הערך רצוי ומכובד; שאר צורות החיים הקטנות הנהדרות אשר מענגות אתכם, כמו פרפרים, שפיריות, פרות משה רבנו וגחליליות, גם ימשיכו לכבד את עולמכם עם יופיים וייחודיותם כשכדור הארץ עובר לתוך מישור רטט גבוה יותר מאי פעם.

אז עכשיו, ישנה התרגשות של פעילות סמויה וגלויה מסביב למאמצים לייצב את הכלכלה הגלובלית ולעקור את השחיתות במוסדות הפיננסים; לגרום לאמיתות לחשוף את ההונאות במשך זמן רב; להפסיק את המימון למדינת האסלאם ולאירועים  של "פעילות שחורה"(“black ops”) (המתרגמת- פעילות סודית של ממשלה, סוכנות ממשלתית או ארגון צבאי)של האילומינאטי; ולצמצם זיהום תעשייתי והרס סביבתי אחר. רוח גוברת זו של שיתוף פעולה בינלאומי הוא אבן דרך נכבדה בהתמרה של עולמכם; ובשעה שזה כך שהמאמצים לקראת רפורמות ייתקלו בכיסי התנגדות עיקשת לאורך הדרך, עד שכול אזורי העימות יגיעו לפתרון של שלום, שום דבר יכול להרתיע את תנופתו העוצמתית של האור או להרחבתה של תודעת המין האנושי על כדור הארץ.

לקוראים אשר שאלו אם ב"גל קוסמי העומד להתרחש", אנשים מוארים יתעלו בגופם, אנו עונים "לא", ואנשים עם נטית אופל לא ימותו בהמוניהם.

באשר לאירועים המצוטטים כ"מגיעים בחודש ספטמבר", שדה הפוטנציאל האנרגטי של כדור הארץ מעיד על תקופה פעילה, אבל אין זה כולל מטאור או גוף שמימי גדול אחר הפוגעים בפלנטה  עם תוצאות הרות אסון או מלחמת עולם שלישית גרעינית המתחילה במזרח התיכון - אף לא אחד מאלה יתרחש בספטמבר או אי פעם! ואם ישנו מהפך כלכלי בארצות הברית, זה לא יהיה "דגל כוזב" כך שהממשלה יכולה להכריז על משטר צבאי ולבצע מעצרים רבים.  שמדינה זו שנמצאת בפשיטת רגל שממשיכה לצוף באמצעות מערכת הבנק המרכזי האנוכי של האילומינאטי במשך מספר השנים האחרונות בסופו של דבר צריכה לצוף ולעצור, וההליכים נמצאים במקום כדי למזער אי נוחות פיננסית לציבור האזרחים.

אין אנו רואים שום דבר  "חשוד לגבי בחירתו של אפיפיור פרנסיס במועד הגעתו לארצות הברית", והוא פועל בהחלט מטוהר הלב. הספקולציה שהוא עובד בחשאי עם האילומינאטי היא מידע מוטעה זדוני, סביר מאוד שהוא מופץ על ידי אלה הרוצים לטשטש את האמת שהוא עוקר את הביצורים של מאות בשנים בוותיקן.

בהתאם לעמיתנו בנירוונה, מלאך העל של נשמות אריה  היה עם ססיל (Cecil) כדי להקל את סבלו במהלך השעות כשנפצע, ולאחר שהוא עבר, הוא למד על השתפכות הכעס על מותו. לא, לא היה לו הסכם קרמתי עם וולטר פאלמר (Walter Palmer); אולם, "ציידים הצדים לצורך פרס" (“trophy  hunters”)נוטלים שיעורים קרמתיים ואופן מותו של ססיל העלה מאוד את המודעות לאחריות הקולקטיבית להגן ולכבד את כל חייהם של החיות בכדור הארץ. תקרית עצובה זו הגבירה גם את הזרקור על אחריות המאוד דומה בהתייחס לחיים של כל המין האנושי על כדור הארץ.

רבים מכם בקשו את הערותינו לגבי המצבים הפוליטיים במדינות האם שלכם. בדברנו באופן גלובלי, ממשלות שלטו על מרבית ההיבטים של החיים בעולמכם;, לכן, הם אלה האזורים בהם השינויים העמוקים ביותר חייבים להגיע, ואנו יכולים לראות מנקודת התצפית שלנו שאלה נמצאים בדרך. אבל טאטוא וניקיון של ממשלות לאומיות ומשטרים רודניים אינו קל או מהיר, והמהומה שאתם רואים, אם  יכולים אנו לשנות את הביטוי שלכם  - היא הסערה לפני השקט. באשר ל"נקודת המבט" של זירת האירוע הפוליטית בארצות הברית כשהגילויים יופיע בין עכשיו לבין יום הבחירות, אתם תראו מדוע כל הפטפוט של אמצעי התקשורת לגבי מי מהמועמדים הרבים יהפוך לנשיא הוא כזה בזבוז אנרגיה מעורר רחמים.

שאלות והערות רבות לגבי הנשמה מראות את הצורך להבהיר נושא שהוא הרבה יותר חשוב עבורכם להבין מאשר פוליטיקה. אנו שמחים להעניק זאת, וההערה הבאה מקורא היא מקום טוב להתחיל בו: "הלימוד של שיעורים קרמתיים במחזור חיים אחד אחרי השני לא הופך "נשמה נצחית" לקצת פחות מושכת". אנו מבטיחים לכם, היותכם נשמה נצחית אינה סדרה אינסופית של עליות ומורדות של חוויות קרמתיות! אתם מתקדמים לרמה של מודעות רוחנית ומודעת בה אין צורך יותר בקארמה, וכפי שאתם ישויות רב ממדיות, אתם תמשיכו להתפתח ולזכור את התחלתכם באור אהבה טהור של הבורא. כאשר אתם מגשימים זיכרון באופן מלא, וזו המטרה של כל  נשמה, אתם תחזרו אל הבורא. עד אז - והזמן שונה ככל שכל נשמה שונה מכל אחת אחרת - יהיו לכם מחזורי חיים נהדרים כשבהדרגתיות נשמות גבוהות יותר בעולמכם נמצאות בעולמות בהם שמחה, אהבה ויופי הם מעבר לדמיונכם.

"התייחסויות שונות לא דתיות לאלוהים מבלבלות.  האם אלוהים הוא ישות נשמה נעלה, הבורא הראשי, מקור הבורא או המלאך הגבוה ביותר?"אלוהים הוא נשמה - כל החיים בכול מקום  הם נשמה -  וכישות נעלה של יקום זה, הוא המקור של כל החיים בתוך יקום זה, אבל הוא לא מקור הבורא או בורא ראשי. אלה הם כינויים אחרים עבור בורא/בריאה. מקור האנרגיה וההוויה של כל דבר אשר קים ברחבי הקוסמוס.  רק לצורך נוחות הדיבור אנו אומרים פשוט בורא.

אף לא אלוהים של ממלכת המלאכים, אבל הוא אחד מהביטויים שלהם - הנשמות הראשונות עם צורת חיים פוטנציאלית. הם היו  אלים ואלות אנדרוגנים, אשר היתה להם האופציה להישאר כאור טהור או לקבל צורה; מאלה אשר בחרו להיות אור, הבורא בחר כמה כדי לברוא מחדש את היקומים ולשלוט בהם. אתם מכנים את האל שנבחר על ידי הבורא לברוא מחדש יקום זה ולהיות ישותו הנעלה בשמות שונים, כולל אלוהים. בסופו של דבר, חלק מהאלים ומהאלות אשר רצו להתגלם חיו במשך זמן על כדור הארץ; הם יכלו לתת ביטוי לאיזו הופעה פיסית שהם רצו, וזו הסיבה מדוע חלק מהדמויות עם מאפיינים די יוצאי דופן נמצאים בציורים ובתמונות של התרבויות העתיקות.

"אני לא מבין מדוע נשמות החיות בעולם הרוח יכולות ליצור אנשים חדשים או אִישִׁיֻּיּוֹת. האם זה בגלל שיש להם "מרכיבים" שונים במבנה הנשמתי שלהם ממה שאנשים או אִישִׁיֻּיּוֹת עושים?" אנו מבינים שהמונחים נשמה, אישיות ואדם, אשר משתמשים בהם לסירוגין, יכולים להעכיר את האווירה, כמו שאומרים. למרות שאנו נוטים לומר אישיות כאשר מדברים על נשמה  שנותנת ביטוי לישות ולאדם במהלך מחזור החיים הפיסי של אותה ישות, משמעותן של שתי המילים אותו הדבר: מחשבות, הרגשות, דמוי עצמי, מאפיינים, התנהגות, כישרונות, מיומנויות, רעיונות, חלומות, אמונות, הישגים, כישלונות, מערכת יחסים של אדם וכל שאר החוויות במהלך מחזור החיים. נשמה היא מי שאתם -  ישות עצמאית, ייחודית, אלוהית וחלק בלתי נפרד מהישות הנעלה של יקום זה ומהבורא/בריאה. אתם לא אדם אשר יש לו נשמה, אתם נשמה אשר יש לה חוויות אישיות בגוף.

בין אם בעולם הרוח או בעולם הפיסי, מבנה הנשמות הוא זהה - אנרגית אהבה אור של הבורא. אולם, אתם יכולים לומר שלמבנה הנשמה יש "מרכיבים" בהתייחס לתכונות המולדות שהוא מקנה לאישיות שלה: מצפון; השראה; חוש בסיסי; קיבולת בלתי מוגבלת לאהוב; כוח רוחני; יכולת שניתנת לביטוי; חוש הומור, הקרנת נדיבות וחיבור הדדי עם אלוהים ועם הטבע. היכן שהאדם והנשמה עשויים להיות שונים במידה ניכרת זה באם האדם בוחר לפעול בהתאם לתכונות אלה או להתעלם מהן - או, איך הוא משתמש במתנת הבורא של רצון חופשי.

הבה נשתמש בשכבה הגבוהה יותר של נירוונה כדוגמה לאופן בו הנשמות בעולם הרוח משתמשות באנרגית הבורא כדי ליצר את מה שהן רוצות. אדם אחד יכול לתת ביטוי למזג אוויר המוגבל למקום מסוים, ביגוד, ריהוט ופרחים, לדוגמה; ייצור דברים מורכבים יותר כמו בתים, מוזיאונים, מכוניות ואוניות דורשים יותר משתתפים - חלק מדמיינים חלקים בפנים בד בבד עם אלה המדמיינים חלקים חיצוניים.

כאשר נשמה רוצה חוויות אשר יכולות להתרחש רק בעולם הפיסי, אותה נשמה נותנת ביטוי לישות המשתמשת באנרגית הבורא - מבנה הנשמה החדשה - ותורמת ישות חדשה זו - אדם או אישיות - עם התכונות המולדות שנאמרו לעיל ביחד עם כל ההתייחסות אשר מאפשרת סוג חיים שנשמה הבאה לידי ביטוי בחרה. זה כולל הסכם טרום-לידה עם שתי נשמות אשר יהפכו להורים ויספקו בהתאם לבחירות הנשמה הבאה לידי ביטוי ירושה גנטית ותרבותית, מיקום גיאוגרפי ומעמד כלכלי; ועם כל הנשמות האחרות אשר יחלקו  את מחזור החיים של האדם.

" Matthewאמר, המטרה של כוחות האופל היא ללכוד נשמות.  מה שקורה לאנשים הרבים "הטובים" אשר עשויים היו להיאבק במשך שנים עם "השליטה" של אנרגיות אופל אלה  ולהפוך למותשים, הם מוותרים על המאבק? האין זה "ניצחון" לכוחות האופל? מה קורה לאותה נשמה של האדם?" הנשמה משתחררת כאשר הגוף מת והגוף האתרי של האדם וזיכרונות מחזור החיים נכנסים לנירוונה, בה הנפש המיוסרת שלו או שלה והגוף האתרי המותש מקבלים טיפול מותאם אישי ותשומת לב מתמדת במהלך תהליך הריפוי.

כפי שהוזכר במסרים הקודמים, כל נשמה נשארת העצמי העצמאי שלא נפגע, כיוון שזה חלק מנשמתה המצטברת.  ישנו גם סוג של מערכת יחסים אחרת. כל נשמה "חדשה" הופכת חלק משושלת היוחסין של נשמה מתחילה המכונה "נשמת שורש", וכיוון שמחזורי חיים של נשמות שורשעשויים להשפיע על כל צאצאיהן, הן הנשמות אותן כוחות האופל רוצים ללכוד.

נשמות שורש, כמו כל הנשמות האחרות, הן אנרגיות, לכן לא ניתן להשמידן; אולם, למעט  הניצוץ שהינו כוח החיים שלהן, האור שלהן יכול להיכבות בהדרגה דרך מחזורי חיים מרובים של בחירות שליליות מחוץ לחוזי הנשמה,  לכן המושג "נשמות אופל". חוקי יקום זה מושכים אותן לחלק הדחוס ביותר של עולם הרוח, בו קרן קטנה של אור מקרינה באופן קבוע להן - לא יותר מאשר חוד סיכה, כיוון שנשמות האופל מפחדות מהאור. כאשר הן מקבלות אותו, קצת יותר אור נעשה זמין, וזה ממשיך עד שהן ספגו מספיק אור כדי להתגלם בצורה פרימיטיבית כצעד ראשון בחזרה במעלה הסולם האבולוציוני.

אם לאחר עידנים של זמן לינארי, נשמת אופל עדיין מסרבת לקבל את חוד הסיכה של אור, היא הופכת ל"נשמה אבודה" והאנרגיה שלה נספגת מחדש על ידי הבורא, המקור של כוח החיים שלה. כאשר זה קורה לנשמת שורש, כוח החיים של כל הנשמות בשושלת היוחסין שלה במקום בו הן נמצאות ביקום, מנותק. אתם יכולים להשוות זאת לתחנת כוח מרכזית אשר פתאום כושלת לתפקד ולא יכולה יותר לשדר כוח למתקנים העצומים שלה.  המקרים הנדירים שזה קורה הם מה שכוחות האופל לוקחים בחשבון ב"לכידת"  נשמות, אבל מה הסיבה שהם חושבים זאת מושך הבנה כיוון שאף אחת מנשמות אלה נמצאת בלפיתתה של החשיכה.  נשמת השורש וכל צאצאיהן נמצאים בתוך מהות הבורא, היכן שהם מתעלמים מהעובדה שאי פעם הם היו קיימים באופן עצמאי, אבל שדה הזיכרון של כל נשמה מאוחסן ללא פגם אנרגטי.
התרחשויות יוצאות דופן קורות במהלך זמן חסר תקדים זה ביקום כוללות ההענקה של המועצה האוניברסאלית הגבוהה ביותר של מתן עצומות המוגשות מטעמן של נשמות אבודות או כמעט אבודות. מלאכים ונשמות תאומות התנדבו לסייע לנשמות אלה לזכות במהירות במספיק אינטליגנציה ויכולת חשיבה כדי להבין את עומק החשיכה  שלתוכה הם נפלו ולבצע בחירות מוארות מעתה ואילך, ומשימת הצלת נשמות זו כוללת שיקום מחדש של שדות הזיכרון לכל שושלת היוחסין של נשמות שורש "אבודות".

"מה מערכת היחסים בין הנשמה והמיינד? האם האינטליגנציה היא חלק מהנשמה או מהגוף?" הקיבולת לדעת כל דבר אשר קיים במהלך כל הבריאה נמצאת בתוך הנשמה. כאשר הנשמה מקישה לתוך מאגר זה של כול התודעות, היא מדווחת מה היא "רואה" למוח, שהינו מחשב אישי אשר מעבד נתונים עבור המיינד כדי להטמיע ול"ספר" לאדם מה הנשמה רוצה שהוא ידע - מסרים אלה עשויים להגיע כתמונות, מילים, תחושות או שילוב  של רשמים. אינטליגנציה, יכולת המוח ללמוד ויכולת המיינד להבין וליישם את המידע כיאות, היא בהתאם למה שהנשמה רוצה לחוות במהלך מחזור החיים הפיסי.

"האם זה נכון שלכל נשמה יש את התדר שלה?" כן. התדר הייחודי של הנשמה הוא ה"חתימה" אשר מאפשרת לעקוב אחרי כל אחד היכן שהוא נמצא ביקום זה, צוות המעבר של הנשמה ואנשים בעולם הרוח כדי שידעו מתי אדם יקר להם נכנס לחיים הרוחניים, ומשפחות וחיות מחמד שיתאחדו מחדש. איחודים מחדש יכולים להתרחש בכל מקום ביקום זה בו האנרגיה תואמת לאנרגית הנשמות - המושג שלכם של מרחק לא קיים ברצף.

"האם יודעים אתם מתי הציוויליזציה שלנו תוכל לחיות במשך כמה מאות שנים כמו נשמות בציוויליזציות מתפתחות יותר?" לא. איננו יודעים, אבל אנו יכולים לומר שזה מגיע באופן אינדיבידואלי, לא לכל האוכלוסייה במחי יד. אנשים בתרבויות מפותחות יותר יכולים לחיות במשך אלפים מחייכם או אפילו מיליונים כיוון שה-DNA שלהם לא מתוכנת להזדקנות או למחלה. אבל ההתכווצות וההתרחבות הקצבית של היקום מחוברת בצורה מורכבת עם אבולוציה, ובנקודה  מסוימת הנשמה קולטת את כל הלימודים המוענקים בסביבה מסוימת.

כאשר נשמה מגיעה לנקודה זו, היא עשויה לאבד את גשמיות גופה ולתת ביטוי לאחת אשר מתאימה לבחירתה של ציוויליזציה חדשה, או  היא עשויה לרצות לבלות זמן בעולם הרוח לפני שהיא מצטרפת לציוויליזציה אשר מציעה חוויות לימוד גדולות יותר. וכמה נשמות - כמו רבים מכם! -התנדבו "לחזור על עקבותיהם" לזמן קצר במובן מסוים, כדי לסייע לציוויליזציה חסרת ניסיון או אחת אשר אפופה בחשיכה, ומחזור חיים מסוג זה של נדיבות לב הוא קפיצה קדימה באבולוציה.

משפחה אהובה, כמה שאלות נותרו ברשימה של אמי, אבל אין מספיק מקום כאן לכלול אותן, לכן אנו נטפל בשאר במסרינו הבא. ועכשיו אנו נפרדים מכם במילים בלבד, כשאהבתנו ללא תנאי נמצאת לנצח אתכם.

אהבה ושלום.
Suzanne Ward


Translator: Gili

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/