יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

02.08.2012



 

מסר מ- Matthew Ward מיום 2 באוגוסט 2012

אין טרור במשחקים האולימפיים; הסיבות שהחוצנים יכולים להגיע מוקדם יותר מהמתוכנן; השפעות של הרטטים על התנגשות כדור הארץ עם תדרים גבוהים יותר; פחד ודואליות; הפסקת חשמל זמנית בהודו; הירי בקולורדו, ארצות הברית; החוצנים מכבדים את עובדי האור; הכנות לתור הזהב.



1. ברכות אוהבות מכל הנשמות בתחנה זו, כאן Matthew. השילוב של פליטת הרטטים מכדור הארץ והמשטחים האנרגטיים דרכם הפלנטה עולה יוצרים מגוון של השפעות חזקות.




2. אנו מדברים על אלה, וראשית נזכיר את ההשפעה הנפלאה ביותר - מספר רב של נצנוצים נורים כלפי מעלה מכדור הארץ, וכל אחד מהם מסמל כי נשמה מתעוררת, מחפשת את ההבנה לגבי מה מתרחש בעולמכם. למרות שהאוכלוסייה אינה יודעת כי כלי המלחמה אינם מצליחים לתפקד ואלפים רבים מחברי המשפחה שלנו העוזרים לנו מסתובבים בשמיים שלכם, לדוגמה, הייתה הרגשה חזקה שמשהו משמעותי מתרקם, וחלק הרגישו שזה מהווה סימן טוב לעולם.



3. אכן זה קורה, ואנו היינו רוצים שכל אחד ידע זאת! אף על פי שמתגלות מספר עובדות מסייעות, הן קבורות בכיסוי ביקורתי של אירועים סנסציוניים וכיום אלה המשחקים האולימפיים. בשבועות שקדמו לטקס הפתיחה, הופצו באינטרנט דיווחים על טרור מתוכנן בלונדון וגם אמצעי התקשורת החשובים דיווחו על אפשרות זו – האילומינאטי עדיין מפיצים מידע הגורם לפחד. אין זה אומר שלא הייתה להם כוונה לבצע פעולות מרושעות כלשהן, רק כי הם רצו להקדים וליצור פחד על ידי כך שסיפרו לכם שיש להם הפתעה בשבילכם.



4. למרות הידיעה שישויות אור מציוויליזציות מתקדמות מעל ועל הפלנטה סיכלו מזימת "יריות מגוף ראשון" ("black ops"), אנשי האופל ממשיכים בכך. הם לא יצליחו במהלך המשחקים האולימפיים יותר מכפי שהיה עד כה, אבל ההתמדה שלהם מובנת. הם ניזונים מאנרגיה של פחד, והאמצעים היחידים להחזיק בחיים את השרידים המרופטים של השליטה הקודמת שלהם היא באמצעות הפצת פחד אשר שומר על קיומם.



5. באמצעות מתן כבוד לרצון החופשי של כדור הארץ כך שלא יתרחשו יותר פעולות טרור בקנה מידה נרחב, משפחת החלל שלכם רשאית למנוע את כל הניסיונות מסוג זה, והם מתעדכנים בכל דבר שהאילומינאטי ושאר האנשים הנפשעים עושים. במשך הרבה שנים הצוותים בספינות היו בתקשורת מתמשכת עם גדודי בסיס המודיעין ועם המועצה האוניברסאלית העליונה, לכן כל אחד שמעורב מדווח על מה שקורה בהתייחס למשחקים האולימפיים ולכל ענייני העולם האחרים.



6. במסר האחרון הצהרנו שהמועצה סברה שזה רצוי לחכות עד סמוך לסוף השנה שהצוותים ינחתו במספרים גדולים וחברים מהמשפחה האוניברסאלית שלנו החיים ביניכם יזהו את עצמם. אנו גם אמרנו ששום דבר לא קבוע בסלע, כך שהפגישה יכולה להתרחש מוקדם יותר ופוטנציאלית הסיכוי גובר שזה מה שיקרה.



7. אבל ביום 4 באוגוסט 2012 במהלך המשחקים - זה היה גורם לפניקה! אם המועצה הייתה מגיעה למסקנה שכל התנאים אידיאלים עבור הופעה מהממת באותו יום, סביר מאוד שזו הייתה "טיסה מיוחדת" של חוצנים שלא ניתן לטעות בהם ולא המצאה של האילומינאטי שנועדה להיראות כאילו פלישה מהחלל. אולם, בבקשה אל תתאכזבו שהיום הזה עבר בלי אירוע עולמי מדהים.



8. אתם עשויים לחשב שהגדרת מועד ומיקום היא נמהרת כיוון שהיא מאפשרת לאילומינאטי לדעת מתי והיכן ליצור אשליה מפחידה או מצבים מסוכנים, ובכך לדחות את מה שכוחות האור תכננו. כיוון שה"אנטנות" הטלפתיות של אנשי האופל תמיד פתוחות, בדיוק כמו אלה של כוחות האור, הם היו יודעים על התוכנית אפילו אם לא נודעה בציבור. העיתוי המתאים עבור הוכחה חותכת לנוכחות חוצנים על הפלנטה חוזרת לסוגית הפחד.



9. מטרת העל של האופל היא ללכוד נשמות, ופחד הינו הכלי האפקטיבי ביותר שלהם כיוון שאנרגית הפחד יוצרת חיץ בין הנשמה לבין התודעה, ובכך פשוטו כמשמעו שומרת את האדם החרד "בחושך". זו הסיבה מדוע שוב ושוב אנו דרבנו אתכם לא ליפול קורבן לנבואות או לתביעות חמורות, ואתם ראיתם כי העיתוי שיוחס לאותם סוגי אירועים השתנה מבלי שהוגשמה קטסטרופה כלשהיא.



10. אולם מרבית האוכלוסייה אינה יודעת את האופן בו משפיע עליהם רגש הפחד באופן אישי או ההרגשה הקולקטיבית היוצרת מצבי עולם או בכך שאנשי האופל צריכים אנרגית פחד כך שהם יוכלו להמשיך לטפח הרס ומוות. כוחו של הפחד והכמות המסיבית של שליליות שהוא יוצר תמיד היה השיקול העיקרי של המועצה באשר לעיתוי הופעתם על הפלנטה.



11. התפתחויות – והיעדר התפתחויות – עקב ההשפעות האחרות של הרטט המעורב על הפלנטה ומשטח האנרגיה שהיא עוברת בו מעודדים התחשבות רצינית בהמתנה עד לסוף השנה.



12. מספר גדול של אנשים, כולל עובדי האור הנאמנים, חווים מגוון מצבים מדכאים בפיזי, בנפשי ובמנטלי - אשר כולם יוצרים אנרגיה שיש בה שליליות. רק הרטטים של משטחי האנרגיה לבדם יכולים לגרום לאנומליה כאשר הגוף של אנשי האור הפתוחים לרעיונות מותאמים לשינוי מתאי פחמן לקריסטלי. חשוב לשתות יותר מים ולאכול אוכל קל מהרגיל, לנוח מספיק ולישון שינה עמוקה, ושתהיה ככל האפשר הרבה בדידות שלווה או זמן בטבע.



13. נוסף על כך, כיוון שכול דבר מהווה אנרגיה המשתנה בתדר זה או אחר, גם אמצעים ושיטות מכניים, חשמליים ואלקטרונים מושפעים - הדוגמה העדכנית ביותר היא הפסקת חשמל זמנית נרחבת בהודו. אפילו אם זה יכול היה להתרחש בעזרת האילומינאטי, הפסקת חשמל אינה תוצאה שאינה צפויה של שליליות הנפגשת במערך הפלנטרי הקרוב לדחיסות של השלב הרביעי.



14. השילוב של השפעות אלה יוצרות פחד נרחב, חוסר נוחות, כעס וקשיים פיננסים, והרטטים השליליים הנפלטים מאותן תגובות קולקטיביות מתנגשים עם התדרים של משטחי האנרגיה שהפלנטה עוברת בעדם. ככל שכדור הארץ ממשיך במסלולו, תתעצם ההתנגשות וכן השפעותיה.



15. העקשנות של ליבם של האופל ומוחם גורמת למצב זה. אם היו עומדים בהסכם שלהם להצטרף לכוחות האור במועד מוגדר, לפני כעשר שנים, כאשר הפלנטה הייתה בתדרים הרבה יותר נמוכים, ההתנגשות שקורית עכשיו הייתה נמנעת. וזה מביא אותנו להיעדר התפתחויות.



16. אתם לא צריכים תזכורת כיוון בסוף השנה כל האפילה על הפלנטה תעלם, נשארו רק חמישה חודשים שבהם חייבים להשלים הרבה. למרות ההתקדמות המעודדת במשא ומתן בין חלק ממנהיגכם לבין החוצנים, חברי האילומינאטי הבכירים הינם עקשנים כתמיד.



17. מלחמות אזרחים עדיין משתוללות ורודנים עדיין שולטים במדינות מסוימות. מחלוקת עקשנית באינספור סוגיות למרעית עין ממשיכה, ממשלות חדשות נמצאות באי-סדר והממשלות הישנות מתקוטטות. הרבה סבל ומוות נגרם בשל העוני, נראה שאין סוף לשחיתות, והרבה כלכלות מקומיות נמצאות במצוקה קשה. בקיצור, על פני השטח, נראה כאילו העסקים כרגיל, ותוצאתה של תחושה משותפת זו הינה באנשים שאינם מוארים המפחדים ממה שצופן העתיד.



18. לפיכך, פחד ודואליות עדיין חיים ובועטים ומונעים את ההתחלה של רפורמות גדולות. זה עולמכם ואתם אחראים לקחת את הגה השלטון כדי להשיג את מה שאתם רוצים, אולם כה הרבה נדרש בזמן כה קצר שיש צורך במשהו מזעזע כדי להסב את תשומת לב העולם. ההגעה של ציוויליזציות אחרות תעשה זאת. אין אנו יכולים לספר לכם מתי מפני שטרם הוחלט על כך, אבל אנו יכולים להבטיח לכם שזה יקרה בעיתוי הזהיר והבטוח ביותר, באופן ההגיוני ביותר.



19. יש הרבה יותר בירי הבלתי מוסבר בקולורדו בארצות הברית ממה שנראה לעין. כולם מעורבים - היורה, האנשים שנהרגו או נפצעו וכל המשפחות - הם חוו להשתתף בכך בהתאם למה שנבחר בחוזי הנשמה או בחוזים שתוקנו במהירות בהסכם קולקטיבי, ובסופו של דבר העובדות יקשרו תקרית זו לאילומינאטי.





20. ליבנו יוצא לאנשים שנפצעו ולבני משפחותיהם, והמשפחות והידידים של אלו שמתו. כמה היינו רוצים שהם יוכלו לדעת שהאהובים שלהם חיים בשמחה בנירוונה, וכל אלה שהסכימו ברמת הנשמה לסבול משא טראומטי זה, קפצו בהתפתחותם.



21. אנו מאחלים שכול אדם שאבל על אובדן בני משפחה אהובה וידידים ידע על החיים הפעילים המגוונים המרתקים של אנשים אלה בנירוונה. הם אינם יודעים, ובמקום להרגיש מעודד לגבי יקיריהם, הם שבורי לב.



22. אנו מזכירים בשנית כי על אף שכדור הארץ מקבל עזרה מהחוצנים לעליה מסיבית והם מונעים טרור בקנה מידה גדול, אתם אחראים על הכול למעט הזמן של הגעתם. אם צריך לקרות שינוי במחלוקת המרה לגבי הזמינות הקלה של כלי נשק ולגבי המנטליות של מלחמה בחברה שלכם, זה חייב להגיע מעובדי האור. אין זה צירוף מקרים – אין צירופי מקרים! - כי הטרגדיה האחרונה התרחשה באותה עיר קטנה היכן שקרתה תאונה דומה לפני מספר שנים. זהו סימן מובהק שיש לפעול אם אתם רוצים לשים קץ לאלימות.



23. בשום אופן אין אנו יכולים לומר שאתם רשלניים - רחוק מכך! אנו חושבים עליכם בכבוד ובהערכה מירביים. משתמע מסוגיה זו של כלי נשק וכל שאר כלי משחית, ובדומה לכל דבר אשר גורם לשנאה, בוז, אלימות, חוסר צדק ומוות שהינם הזרוע המפחידה של האופל. האור הוא הרבה יותר עוצמתי והפעולות המשרתות את האור הינן חזקות בהתאמה - זו הסיבה מדוע השגתם את המקום הגבוה ביותר במאבק של האור כנגד האופל. חישבו על כול השחיתות והרמאות שחשפתם לעולם וההתקדמות שביצעתם במערך מרשים של סוגיות הומניות וסביבה - התמידו עם העבודה הטובה!



24. אנו נשמח איתכם כאשר יתגלו כל האמיתות יחד עם הראיות להתקדמות שנעשתה בתחומים רבים מספור מחוץ לעין הציבור. כמו כל אלה המעורבים בפעילויות אלה אשר חייבים להיות סבלניים עד שהרגע הנכון יהיה בהישג יד, כך חייבים אנו ואתם. ואנו כולנו יכולים להיות, בידיעה שהזמן הולך ואוזל מידי יום, גילויים ושינויים מועילים חייבים לבוא בקרוב.



25. עכשיו, אל תפרשו את הסברנו כמכשול עבור כדור הארץ - לחלוטין אין זה כך! הסחבת היא חלקם של האופל, והם יעזבו בהדרגה. חשוב מאוד שאתם לא תתעכבו עליהם, במיוחד לא תענישו עבור מה שהם עשו, או בגין העיכוב בהעלאת המופע החשוב הזה על הדרך במהירות גבוהה.



26. במקום זאת, התכוננו לחיים בכדור הארץ בתור הזהב. אנו ממליצים לכם שלא תיתקעו בלהתפלא אילו פוליטיקאים הינם כנים או אחר איזו עצה להקשיב באשר להשקעת כספכם - מספיק בקרוב תהינה לכם התשובות לכך. תמנעו מעצמכם אינטרסים פעוטים וכללים שטחיים של החברה שלכם. במידת האפשר, הימנעו מלהיתקל בעימותי קהל, אולם אם אין זה אפשרי, אל תיגררו לוויכוחים - עלויות האנרגיה בעניינים מעין אלה מסתיימות לעיתים קרובות רק בשליליות של תסכול או של חוסר תועלת. האמינו באינטואיציה שלכם וכבדו את הנשמה העצמית שלכם.



27. תחיו מהלב - כפי שאלוהים אומר, "הלב הינו מקום מושבה של הנשמה". דמיינו את עצמכם בעולם אשר בו קיים שלום, כבוד הדדי, שיתוף פעולה, כנות, שפע לכולם וחיים בהרמוניה עם שלטון הטבע. בהמשך, עולם נפלא זה שאתם שותפים בבריאתו, כבר קיים, ובזמן לינארי, אתם כבר כמעט שם!



28. במשך מספר שנים, הצענו הארה רוחנית, הנחיה ועידוד וזו הייתה זכותנו המיוחדת והשמחה שלנו לעשות זאת. שיתוף השרות שלנו לא יהיה נדרש יותר - הקשר של נשמתכם עם התודעה שלכם תספק את כל המידע שאתם צריכים. אולי תחייכו כאשר תבינו שכול מה שספרנו לכם היווה את הידע שלכם מלכתחילה - כול מה שעשינו היה לדחוף אותו בעדינות לתוך זיכרונכם.



29. המטרה של כל תקופת חיים היא גילוי עצמי - לאפשר את הגשמת ההרפתקה ולהתפתח בעונה שלה הינה הדרך ליכולת האינסופית שלכם עבור אהבה. כוחה של אהבה ללא תנאי, אותו כוח מוחלט בקוסמוס, הינו המפתח לכל התהילה הנעלה של תור הזהב ומעבר לו.



30. עתה אנו עוטפים אתכם באהבה ללא תנאי כפי שאנו, ומספר רב של ישויות אור אחרות מלוות אתכם לסף הדחיסות של השלב הרביעי.

__________________________________



אהבה ושלום


   

Translação: Gili Weizman


Channel: Suzanne Ward
Website:
The Matthew Books

Email: suzy@matthewbooks.com  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/