יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

20:11:2012


מסר של ,Matthew Ward מיום 20 בנובמבר 2012



אין מלחמה בין ישראל לפלשתין; השפעות של רטטים גבוהים על הגוף, אמצעי הקלה; בחירות לנשיאות ארה"ב; התאמת רטטים; החזרת האיזון לכדור הארץ; ציוויליזציות עוזרות לאחרים לפי בקשה; סיוע של חוצנים בתוך ומחוץ לכדור ארץ; תפילה; השפעות של מידע כוזב; הבעת תודות.

ברכות אוהבות מכל הנשמות בתחנה זו, כאן Matthew. אתם מרגישים פיזית ורגשית את ההשפעה של נחשולי אנרגיה יותר מאשר רואים את תוצאותיהן המרשימות. אנחנו מרגישים וכמו כן רואים את הדחיפה העצומה קדימה שנחשולי אנרגיה אלו נתנו לפלנטה ולמרבית תושביה: גאיה, הנשמה של כדור הארץ, שמחה על קרבתו של הגוף הפלנטרי שלה לסף הדחיסות של המימד הרביעי. חוזרת התקווה לזמנים טובים יותר לאנשים שנסיבות חייהם נואשות, ונשמות ניעורות חדשות זוהרות בכל כדור הארץ.
עולם מלא בהתרחשויות מופלאות אחרות עומד להגיע, אבל בימים הקרובים, לזרימה פנימה של רטטים גבוהים יש גם כמה השפעות לא רצויות, כמו העוצמות המרגיזות בסיומו השלילי של ספקטרום הדואליות. אולי כעת זה בולט יותר בעימות הישראלי-פלשתינאי המתוח. אנחנו ממהרים להבטיח לכם, כי הזמן להתפרצותה של מלחמה חדשה עבר, האויבים של היום יתפתחו לתוך יחסים של שלום ושיתוף פעולה, ומצב בו מדינה כלשהיא תנהל מלחמה כנגד אחרת יהיה בלתי מתקבל על הדעת. 
בחזית אחרת אך גם בשל הרטטים המתחזקים, הרבה אנשים חווים מצבים כמו חולשה, בלבול, שכחה, ​​עייפות, שינויים פתאומיים במצב רוח, ותחושות לא רגילות אחרות. בגוף בריא שספג אור, האנומליות האלה מעטות וקצרות מכיוון שהתאים הגבישיים של גוף זה מתאימים בקלות רבה יותר לשינויים אנרגטיים מאשר תאים מבוססי פחמן של גוף פחות מואר.
אנא אל תשתמשו בתסמינים האלו כברומטר להערכת כמות האור שיש בתוככם! מחלות כרוניות ומחלות נפש למיניהן עדיין משפיעות על הגוף באטמוספרה של כדור הארץ, ונשמות הקורנות אור עשויות לחוות אי נוחות זו עד שיהיו בתוך רטטי הריפוי החזקים של דחיסות המימד הרביעי.
כדי להפחית את החומרה ואת משך ההשפעה של אנומליות זמניות אלו, מומלץ לישון מספיק, להימנע ממפגשים מלחיצים, לשתות הרבה מים, לבלות לבד זמן רגוע לעתים קרובות ככל האפשר ולאכול בתבונה. ירקות ופירות הם מועילים במיוחד ודיאטה בה אוכלים פחות בשר, סוכר, מזונות עמילניים ושומנים גם תעזור להעלות את רמות האנרגיה, להפחית עייפות ולייצב חזות חיובית.
אנו ממליצים מאד לא להשתמש בתרופות נגד דיכאון, או בתרופות מרשם אחרות או באלה הנמצאות על מדפי בית המרקחת.  במיוחד באנרגיות הקיימות, הכימיקלים שנמצאים בתרופות יכולים לדכא או להרוס את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף. אם אתם מקבלים תרופות מרשם קבועות, התייעצו עם הרופא שלכם על הקטנת המינון בביטחה.
השפעה נוספת של קרבתו של כדור הארץ לדחיסות של המימד הרביעי היא שהזמן הלינארי עובר יותר ויותר מהר. אם אתם מגיעים לסוף היום בתחושת תסכול כיוון שלא היה לכם זמן לטפל בכל המחויבויות שלכם, הגדירו את סדרי העדיפויות שלכם ואנא אל תתרגזו שוויתרתם על משהו שלא יכול היה להשתלב.
רמות הרטט השכיחות תרמו באופן משמעותי גם לסוג אחר לגמרי של עניין. האילומינטי, שחשבו שלא רק שהם יכולים להיאחז בשרידי השליטה שלהם, אלא גם לבנות מחדש את בסיס הכח העולמי הקודם, עכשיו יודעים שמצבם חסר תקווה. הם תלו את תקוותיהם והימרו על מר רומני שיזכה בנשיאות ארה"ב.
תושבי המדינה ושאר העולם רואים את בחירתו מחדש של הנשיא אובמה כבחירתו של הבוחר.       זה אכן היה כך, אבל הניצחון שלו הוא יותר מספירת הקולות- זה פרסום פומבי של המדע, השתקפות של הזרימה האנרגטית של היקום. חזונו של הנשיא לעולם שליוו שחוזר לבריאותו ויופיו הקודמים ומטרותיו כדי להשיג זאת מתואמים עם שדה הרטט של כדור הארץ.
כמו כל המקורות האחרים של שליליות, הרטטים הנמוכים של חמדנות ושליטה מנוגדים לרטטים הגבוהים של אהבה שזורמים אפילו יותר בשפע ברחבי העולם ומביאים את כדור הארץ בחזרה למצב בריא של איזון. האנרגיה שבתוך האיזון היא אהבה-אור, ושום דבר עם רטטים נמוכים יכול להתקיים עם העוצמתית ביותר מכל האנרגיות ביקום הזה.
העובדה שתוצאות הבחירות היו בהרמוניה עם הזרם האוניברסלי, כפי שהמתכננים המאסטרים של תור הזהב כבר מזמן ידעו שזה יהיה, לא הפחיתה שמץ מבחירות הרצון החופשיות של אזרחי ארה"ב. כל אחד ואחת הצביעו בהתאם לתגובתם לאנרגיה שנובעת מהמועמדים.
אנא הבינו שזו לא ביקורת וגם לא שפיטה של הבוחרים או של המועמדים- זהו הסבר לתוצאת הבחירות בהקשר של חוקים השולטים בחיים ביקום הזה. הדבר נכון גם עבור הבחירות לקונגרס במדינה זו ולכל הבחירות בכל מדינה אחרת בה לאזרחים יש בחירה של מועמדים לתפקידי מנהיגות.
החוקים משפיעים לא רק על ממשלות לאומיות וגופי ממשל מרמת כפר ומעלה- בכל מקום בו לשליליות יש עדיין דריסת רגל, רטטים גבוהים גורמים לטלטלות כדי להפריד את המוץ מהתבן, אפשר לומר. זה יכול להיות קרוב לבית כמו משפחה, שכנים ועמיתים לעבודה ולכאורה רחוק כמו תאגידים בינלאומיים, האו"ם, כוחות צבאיים, דתות, חינוך, מערכות משפט וצדק, ומרכזי מידע ברחבי העולם.
רטטים גבוהים משתלטים על הרטטים הנמוכים של כל מה שהשפיע לרעה על החיים בעולמכם. זה היה צריך לקרות כך  שכדור הארץ יחזיר לעצמו את האיזון אחרי שכמעט מת מדורות ארוכים של חוסר איזון בשל אכזריותו של המין אנושי זה לזה, כלפי בעלי חיים וכלפי הפלנטה עצמה. העירוי המסיבי של אור ממקורות רחוקים לפני שבעים וכמה שנים איפשר לכדור הארץ לצאת למסע חזרה לאיזון מאריך חיים- אתם מכירים מסע הזה כהתעלות.
זה מקום מתאים כדי לפנות לאימייל שנשלח לאחרונה לאמא שלי: "רק עכשיו מצאתי את האתר שלך, אבל אני יודע על החשיפה (גילוי) כבר די הרבה זמן. מה אנחנו אמורים לעשות עד שהמשפחה החוצנית שלנו תגיע לכאן, רק להמשיך להמתין בסבלנות ולקוות שהם באמת יבואו? האם הם יכולים להחליט לא לבוא? ואם כך, האם זה אומר שזה באחריותנו לשים קץ לכל המלחמות ולכל אלימות אחרת, לתקן את הסביבה ולייצב כל דבר אחר שלא בסדר בעולם? לעשות זאת בלי שום עזרה מציוויליזציות מתקדמות נראה בלתי אפשרי."
יש כל כך הרבה מה לומר על זה, קשה לדעת מאיפה להתחיל.
אולי הטוב ביותר יהיה להתחיל עם החוק האוניברסלי והוא שאין לאף ציוויליזציה אחריות - והרבה פחות הזכות - להיכנס לעולם אחר ולבצע שינויים כראות עיניהם אפילו אם זה היה יכול מאוד להועיל במידה עצומה לתושבי אותו עולם. ציוויליזציות עם ליבה של אופל הפרו חוק זה והשמידו אחרים ואת מולדתם, אבל זה מעולם לא קרה לכדור הארץ ורק ציוויליזציות מוארות נמצאות בקרבת מערכת השמש שלכם.
ובכן כן, זה אכן באחריותה של ציוויליזציה לתקן את עוולותיה, אבל יש כאן נקודת תורפה, אפשר לומר. התנאים בעולמכם מסביבה פגועה קשות למצב של לוחמה תמידית וחלוקת משאבים לא מאוזנת וחסרת מצפון הם תוצרים של דורות רצופים של הציוויליזציה שלכם של מדון, אכזריות, חמדנות, שחיתות, הונאה, רשלנות והתעללות. זו אכן מחויבות עצומה לתקן את כל העוולות האלה בתודעתכם, ולכל ציוויליזציה בדחיסות המימד השלישי, זה בוודאי נראה כמשימה בלתי אפשרית.
אין ספק שזו הסיבה שאלוהים מאשר סיוע לציווילזציות שמבקשות זאת. גאיה ביקשה סיוע כדי שהגוף הפלנטרי שלה יוכל לשרוד, והתגובה הייתה מה שהזכרנו לעיל, העירוי של אור מציל חיים מציווילזציות רבות. אבל זה לא רק בגלל הבקשה של גאיה שהסיוע הזה ניתן באהבה. התשוקה הקולקטיבית לחיות בעולם בשלום ובהרמוניה עם הטבע היא הבקשה לסיוע  שלכם כדי להשיג זאת.
מהרגע הראשון של קרינת האור האינטנסיבית, לפני שנים רבות, ציוויליזציות, שהרוב על פני כדור הארץ לא יודעים אפילו שהן קיימות, סייעו לכדור הארץ ולכם בדרכים חיוניות רבות. כך בבירור סיועם אינו תלוי ב"חשיפה" (גילוי), הכרה פומבית של ממשלותיכם בנוכחותם של חוצנים.
בהתאם לחוקים אוניברסלים וכחלק מתכנית האב של תור הזהב-לפני הלידה, כל אחד בעולמכם ידע את פרטי התכנית וזעק להשתתף בה - כל משפחתנו האוניברסאלית שסייעו לכם הם מראי דרך (way-showers), לא משתלטים (over-takers).
אלפים רבים חיים איתכם שם היום, עובדים לצידכם. הם סגלו הופעה שנראית לא שונה מכם, והאינטליגנציה הנעלה והכישורים המפותחים שלהם נתנו להם כניסה לתחומים שבהם האופל החזיק מעמד.
חלקם עובד בשקט במחקר ובתיעוד האמת שהאופל הסתיר מכם, ואחרים- אתם קוראים להם מלשינים - מספרים את האמת לעולם.
אחרים יוזמים או משפיעים על רפורמות בתחומים שונים כגון שלטון, מערכות משפטיות וכלכליות, אנרגיה, תחבורה, בריאות, ספורט, חינוך, כרייה, כריתת עצים, חקלאות, טכנולוגיות ממוחשבות, שימור מינים, תקשורת, מחקר מדעי ומטלורגיה.
מעטים הינם בתחום הבידור, ולמרות שאתם מתייחסים אליהם ככאלה, הישגיהם מדהימים אתכם ומעוררי מחשבות על מה שנמצא בבסיס היכולות יוצאות הדופן שלהם. הם מדגימים את מה שאתם גם יכולים לעשות כשאתם מרחיבים מודעות רוחנית ותודעתית.
אחים ואחיות רבים באו מעולמות אחרים להתיידד, להאיר, לעורר השראה ולהדריך את האנשים שחולקים איתם את אותה שושלת של ציוויליזציה.
ההגנה של אי- נראות ע"י "הסוואה" או מגן בלתי חדיר של אור משיחי ניתנת לאנשים שחייהם בסכנה  מידיהם של חסידי האילומינטי.
אף אחת מהמגיפות "המפחידות" המתוקשרות היטב התרחשו משום שבני משפחה שעובדים במעבדות שלכם ניטרלו את הרעלים בחיסונים שנועדו לגרום למחלות ולמוות.
הנזק שנעשה לכדור ארץ הוא הרבה יותר חמור עבורכם מכדי שתוכלו להסתדר בעצמכם. גם כאשר ישוחררו טכנולוגיות שנשלטו זמן רב על ידי האילומינטי, הן לא יעילות דיין בכדי לטפל במהירות בסיוע השיקומי הנרחב שנדרש לפלנטה, וטכנולוגיות הקיימות בספינות חלל קרובות, שחלקן נשלט בכוח המחשבה, להן כן יש יכולת זו.
בעוד נוסעים ואנשי צוות מחכים לנחות ולעבוד איתכם בשטח, כל הזמן הם היו עוזרים מהשמים. בראש ובראשונה הם מנעו יותר מתריסר ניסיונות של האילומינטי להשתמש בראשי נפץ גרעיניים במעשי טרור שהיו גורמים ליותר מקרי מוות והרס מאשר מה שהיה ב- "9/11".
הרדיואקטיביות שהשתחררה מהמתקן הגרעיני שנפגע ביפן היה הורג או גורם לחולי של מיליונים אם הצוותים לא היו מפחיתים באופן דרמטי את הרמות הקטלניות.
אף סוג של חיים ימיים במרחק מיילים ממתקני קידוח הנפט במפרץ מקסיקו היו שורדים אם הצוותים לא היו מסלקים את הרכיבים הרעילים של הנפט שהתפרץ.
הם גם הפחיתו את הרעילות בכלי הנשק, בפסולת התעשייתית, בפסולת גרעינית מאוחסנת, ריסוסים כימיים, ובמזהמים אחרים במימיי האוקיינוס וביבשה.
צוותים רחוקים וקרובים מפוררים או מסיטים ממסלולם גופים שמימיים ופסולת מעשה ידי אדם בחלל שהיו יכולים לגרום לנזק רציני אם הם היו פוגעים בכדור הארץ.
 על ידי הנחת רשת אלקטרומגנטית מעל כדור הארץ, הם מפחיתים את ההשפעות של רעידות אדמה במידת מספר הקורבנות וההרס, אך מאפשרים את אותה הכמות של שחרור השליליות.
הם מנווטים סופות חמורות הרחק מן היבשה אלא אם כן אותם אזורי המטרה צריכים את הניקוי והטיהור שהמים מקנים.
ציוויליזציות גדולות חזקות ורחוקות אלה, תמשכנה לכוון אור אינטנסיבי לכדור הארץ עד שהוא יהיה בטוח בתוך הדחיסות של המימד הרביעי.
האם אתם יכולים לדמיין את מצב עולמכם ושל כל מי שגר בו, אם אף אחד מאמצעים אלה לא היה מבוצע על ידי אין ספור מספרים בתוך הקהילה האוניברסלית שלנו?
זה מביא אותנו לנקודה שאנו רוצים להדגיש בנוגע ל"רק ממשיכים  לחכות בסבלנות" לחשיפה (גילוי). נשמות אהובות, אתה לא רק מחכים! מטבע ברייתכם אתם יודעים שהאחריות לסדר את הבלגן היא שלכם כי זוהי המולדת שלכם, ובדרך זו או אחרת, כולכם תרמתם למצבה. לכן מיליונים רבים מכם משרתים כבר שנים בכדי לגרום לשינויים מיטיבים, המייצרים אור ומרוממים את עולמכם.
אפשרו לתת לכם כמה דוגמאות. עצרות ומדיטציות לשלום מקומיות ובינלאומיות. השתתפות במגוון אמצעים לשימור איכות סביבה. תמיכה כספית לארגונים שמספקים מוצרי יסוד חיוניים לפליטים ולאחרים החיים בעוני. מאמצים של אנשים ושל קהילות בכדי לסייע לנזקקים. דרישות לצדק ולטיפול אנושי במקומות בהם לא זוכים לכך. מאמצים לשמר ולרומם את חייהם של בעלי חיים מבויתים ופראיים. תחכום, התמדה ושיתוף פעולה על מנת להתגבר על מצוקה כלכלית וקשיים אחרים.
ובבקשה, אל תתעלמו מכוח תפילותיכם! תפילה אינה דקלום של מילים מוכרות בכנסייה או מסרים אישיים לאלוהים, לא משנה איך אתם קוראים לישות העליונה ביקום זה. תפילה היא אנרגיה הנשלחת עם כל מחשבה, רגש ומעשה שלכם, ואתם כבר שולחים אנרגיה של "שלום, שגשוג, בריאות והרמוניה" בשפע גדול!
ברצוננו להזכיר גורמים אחרים שנוגעים ל"מחכים בסבלנות". במסרים הקודמים כבר הסברנו מה מנע נחיתה המונית בעשור האחרון, וזה מצער ביותר שהרבה בלבול ואכזבה התעוררו בעקבות מידע שקרי בוטה שניתן לערוצים מסוימים על ידי ישויות אופל שטענו שהן מקורות ידועים מאד ומכובדים. אנשי האופל עושים זאת במיוחד כדי לגרום לתגובות שליליות, כי הם ניזונים מהאנרגיה השלילית ובכדי לשרוד, הם חייבים להמשיך וליצור אותה.
זה לא עזר שאת מעט התוכניות המעשיות עבור מספר קטן של חוצנים להופיע בפומבי היה צריך לדחות - אנו מבטיחים לכם שההחלטות של מפקדי הצי נעשו בחוכמה עבור הבטיחות שלכם ושלהם.
בגלל זה ובגלל המקרים הרבים של שקרים מכוונים על הגעתם וכוונותיהם של החוצנים, כמו גם טענות לגבי אסונות פלנטריים העומדים להתרחש, Hatonnבקש מאתנו להסביר את הצהרתו במסר הקודם: "אם הופעתנו תהיה מכרעת בהשארת אובמה בשלטון, נעשה זאת מספיק זמן לפני הבחירות. אם נראה שבחירתו מחדש מובטחת, נופיע זמן קצר לאחר מכן."
"אנחנו" מתייחס לחברי המשלחת החוץ-פלנטרית שהיו במשא ומתן עם כמה ממנהיגי הממשלה שלכם ועם אחרים שנמצאים בחיל החלוץ של סלילת הדרך לתור הזהב. קבוצה אורחת זו תוצג לפני ההגעה של משפחתנו שתביא טכנולוגיות ותישאר כמה זמן שתרצו ותצטרכו כדי לעבוד איתכם.
ההחלטה לגבי העיתוי של היום רב החשיבות הזה היא בתחום המועצה האוניברסלית הגבוהה ביותר, והיא פועלת בהתאם למנדט של אלוהים. רק בשיא האולטימטיבי הזה של מודעות יכולים חוזי הנשמה של כל הנוגעים בדבר, להגיע לסיום קארמתי אישי וגלובלי, ותגובות האוכלוסייה שלכם יהיו ידועות.
יש עדיין היבט נוסף ל "משחק ההמתנה", אם תרצו. לבעלי חיים שחוזי הנשמה שלהם מספקים להם אריכות ימים מספקת יש נסיעה חינם לדחיסות של המימד הרביעי ביחד עם הפלנטה, אבל לבני האדם לא - אתם צריכים להרוויח את הכרטיס שלכם, אם אפשר לומר כך. בין אם בחירת החוזה שלכם היא לחיות בתור הזהב של כדור הארץ או ליהנות מכל הנוף שלו מנירוונה (Nirvana), זה יהיה נבון לנצל את הזמן הזה כדי להתכונן מבחינה רוחנית. חיו מלבכם -  האהבה היא המפתח!
רק בארצות הברית יש יום אחד בכל שנה המציין את חג ההודיה (Thanksgiving Day). האם לא כדאי שכל יום יהיה זמן של הכרת תודה ברחבי עולמכם?
תודה למשפחה האוניברסלית שלנו שנמצאים ביניכם או בשמים שלכם, ולכל מי שמקרין אור חזק מרחוק אליכם ואל ועולמכם.
תודה לגאיה על זעקתה לסיוע כך שהגוף שלה וכל צורות החיים שהינם תושביה יוכלו לשרוד.
תודה לאלוהים על האהבה ללא התנאי שלו ועל כך שהוא אף פעם לא שופט את מה שאתם עושים או לא עושים.
ותודה אחד לשני על אספקת ההזדמנויות להתנסויות שהייתם זקוקים להן לצורך צמיחה רוחנית ותודעתית.
תמיד ובכל הדרכים, נמצאים איתכם הכבוד והאהבה של נשמות מוארות בכל היקום הזה, משפחת כדור הארץ היקרה שלנו.
היקום הזה, משפחת כדור הארץ היקרה שלנו.
תמיד ובכל הדרכים, נמצאים איתכם הכבוד והאהבה של נשמות מוארות בכל היקום הזה, משפחת כדור הארץ היקרה שלנו.
אהבה ושלום LOVE and PEACE
Suzanne Ward
Website:  The Matthew Books 

Translation: Merav YM



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/