יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

30.09.2013




מסר של  Matthew Ward מיום 30 בספטמבר 2013

ברכות אוהבות מכל הנשמות בתחנה זו, כאן Matthew. זה נכון שהרטטים השוררים תרמו להרגעת המצב בסוריה, אבל זה היה במידה שווה כוחן של אינספור תפילות שהובילו להקלה במתח. תפילה אינה מה שחושבים בדרך כלל, הודיה או בקשה מאלוהיםלא משנה איך יכנו את ההוויה הנעלה של היקום הזהלמשהו כזה או אחר. כמו כל דבר אחר ביקום, תפילה היא אנרגיה, האנרגיה של כל מחשבה והרגשה בחיים. מיליונים רבים כיוונו שפע של אנרגיה כלפי משא ומתן, והיקום השיב באותו אופן.
המסר הקודם שלנו על סוריה עורר מספר גדול במיוחד של מיילים וחלקם הכילו שאלות או הערות שאנו רוצים להתייחס אליהם. נתחיל עם דעתו של אזרח ארצות הברית, לה שותפים רבים אחרים שחיים במדינות בהן קיימים חלק מהתנאים הבאים:
אני מאמין שלוחמה כימית אמיתית מתרחשת במדינה שלנו עם מערכת הרפואה שלנו, בה דוחפים מרשמים רעילים לכולם, במקום חלופות טבעיות. המזון שלנו הפך להיות רעיל, האוויר שלנו מזוהם ע"י ריסוסים כימיים  ((Chemtrails, המים מכילים פלואוריד, והם נהרסים, מה שהורס את מי התהום. זה קורה במדינה שלנו במסווה של רווחים ומדלדל את האוכלוסייה בתעמולה שקרית.

זה מצער אבל נכון שמוצרים ומנהגים רבים המזיקים לכם ולכדור הארץ שלכם עדיין יש בשפע. לדמיין את כדור הארץ בתוך אור זהוב-לבן ולמקד את מחשבותיכם והרגשותיכם בטוהר הזה זוהי תפילה אתם יודעים את כוחה של תפילה! פעולות כגון חתימה על עצומות, תרומה לארגונים הפועלים למען המטרות שאתם רוצים, או השתתפות פעילה במאמצים אלה תומכים בכוונתכם לסייע ביצירת העולם של חזוכם.
האם האילומינטי עומד מאחורי הטבח של העם הסורי?
בזמן שבמשך שתי מאות לערך סוכני האילומינטי יזמו התקוממויות במדינות רבות במיוחד כדי להתחיל מלחמת אזרחים, רמות הרטט במישורי האנרגיה שדרכם כדור הארץ חלף הסמיכו אזרחים בהמוניהם להתקומם נגד תנאים בלתי נסבלים. וברגע שמרד מתחיל, אין צורך במעורבות נוספת של האילומינטי. תחושת החובה המושרשת של צד אחד לנקום את מה שנעשה לאבותיהם או להגן על האמונות הדתיות או תרבותיות שלהם הוא סיבה מספיק כדי להילחם בלהט על מה שהם מרגישים הוא גורם חיוני.
במקרה של סכסוכים בינלאומיים, האילומינטי יזמו אירועים גדולים כדי להלהיט את ההמונים, והאומה ש"נעלבה" פתחה במלחמה נגד "העבריין" המוצהר. בסופו של דבר זה יהפוך ידוע כי אירוע כזה ידוע בכינוי "9/11" . הקריאה היא ל"פטריוטיות", אבל תמיד הכוונה הבסיסית הייתה להעשיר את היצרנים של מכונות מלחמה ולשמר או להרחיב את שליטת האילומינטי.
האם אסד הוא אילומינטי? מה עם הדיקטטורים במדינות  אפריקאיות אמריקה הלטינית וצפון קוריאה? האם היטלר, מוסוליני וסטלין היו אילומינטי?
מסיבות שונות אף אחד מהם אינו אילומינטי, ולא היה. במקרים מסוימים, האילומינטי הציבו לתפקיד דיקטטורים, אבל ברגע ששלטו בכוח, הם אינם זקוקים לסיוע כדי לשמור על שליטה על האזרחים שלהם. האילומינטי משתמש באנרגיה של פחד כדי לתדלק את עצמם; משטרים רודניים מייצרים כמות עצומה של פחד, ובכך משרתים היטב את צרכי האילומינטי ללא כל מאמץ מצידם. מניין ההרוגים הגבוה במדינות עם שליטים אכזריים מתואם עם מטרת האילומינטי להקטין את אוכלוסיית העולם, וכל המלחמות משרתות את אותה המטרה.
בגלל תאוות בצע, לא רק אכזריות, היא כוח מניע המשותף לעריצים ולאילומינטי, יש את הצד השני של המטבע הזה. במדינות עם שפע של משאבים טבעיים, דיקטטורים עשויים לשתף פעולה בהתלהבות עם האילומינטי בעלי תאגידים בינלאומיים שיש להם את מה שאין לדיקטטוריםציוד, הנהלה מנוסה ומומחיות הנדסית לפתח את המשאביםושני  השותפים מרוויחים טוב בהסדרים מסוג זה.
אם שליט של מדינה מתנגד להצעת האילומינטי או מנסה להדיח את מעוזם, סוכניהם מסיתים להתקוממות ומתקינים בובה כמנהיג החדש של המדינה. תנו לנו לתת לכם דוגמה רלוונטית לעכשיו: האיבה בין ארצות הברית לאיראן החלה לפני כ-30 שנים, כאשר האילומינטי הדיחו מנהיג עמיד והציבו במקומו בובה ברוטאלית שלהם, שאה פהלווי. כאשר האיראנים הפילו אותו, הוא קיבל תחילה מקלט בפנמה בצו ממשלת ארה"ב, ומאוחר יותר הוטס לארצות הברית, למרות בקשתה של איראן כי השאה יישלח בחזרה לארצו כדי לעמוד לדין על פשעיו נגד העם.
ההיסטוריה של ארצות הברית אשר מאופיינת בהתערבות אינטרסנטית בעניינים של מדינות אחרות היא למעשה העבודה של האילומינטי, שהשפעתה במדינה זו החלה עם כמה אנשים בממשלה המתהווה לאחר שהמושבות זכו לעצמאותן מהשלטון הבריטי . הנימוק המכריע, אם אפשר לומר כך, הגיע מאוחר יותר באמצעות מערכת הפדרל ריזרב, קונסורציום הבנקאות הפרטי של האילומינטי וזרוע גביית המסים שלו, מס ההכנסה, אשר במשותף הורידה את כלכלת ארה"ב על ברכיה לפני לא מעט שנים. שוחד, סחיטה או איומים על חברי קונגרס וגופים ממשלתיים אחרים הפך דבר שבשגרה, וכך גם לוביסטים לארגונים ותאגידים שבשליטת האילומינטי.
האם נשיא ארה"ב אובמה מאיים על סוריה בשביתה בגלל שהוא בשיתוף פעולה עם חברות נפט גדולות?
לא. הנשיא אובמה צריך היה תנופה לשכנע את משטרו של אסד להפסיק את השימוש בנשק כימי, אבל הוא אף פעם לא רצה שהמצב יגיע לנקודת "שביתה". בניגוד לפרסומים על היחסים צוננים בינו לבין ולדימיר פוטיןכפי שקורא אחד כתב, "המלחמה הקרה החדשה"מאחורי הקלעים שיחות על סוריה היו מתנהלות בין דיפלומטים אמריקאים ורוסים הרבה לפני שהמשא והמתן המתוקשר התחיל. אף אחד מהמנהיגים של המדינות אינו רוצה להיות מעורב מבחינה צבאית, אינו רוצה שנשק כימי יהיה זמין לאף קבוצה, ושניהם רגישים להיבט ההומניטרי של המלחמה של סוריה.
בלבו ונשמתו, הנשיא אובמה מחויב למשימה שהמועצה האוניברסלית הגבוהה ביותר ביקשה שייקח על עצמו, להביא אחדות ושלום לעולמכם. אנחנו יודעים שהרבה אנשים תופסים אותו שונה במידה ניכרת ממה שאמרנו לכם, ולטובת הקוראים חדשים, אנו מציעים סיכום קצר מאוד של התרחשויות.
כאשר המועצה פיתחה את תכנית האב לתור הזהב של כדור הארץ, הם ציפו שכל הנשמות המפותחות שרצו להיות שחקנים מרכזיים בתהליך ההתעלות-התחייבות אבולוציונית ייחודית במהירות ובהיקף הזה ביקום-לעמוד בהסכמים שלהם. חלקם הסכימו לשחק תפקידים "כבדים" על מנת לספק תנאים שיאפשרו לרוב האנשים להשלים את ההתנסויות שבחרו ולסיים קארמה של דחיסות של מימד שלישי. כאשר משימות נשמתיות אלו הושלמו לפני יותר מעשור, הם סרבו לכבד את שאר ההסכמים שלהם, להצטרף לכוחות האור. הם הפכו שבויים של הכח שלהם בשיאה של רשת האילומינטי והם המשיכו לחולל תסיסה וסבל בכל עת ובכל מקום שהם יכולים.
כך, הנשמה שהתגלמה כברק אובמה ירשה מצבים לאומיים והעולמיים מטרידים מאד שלעולם לא היו מגיעים אם נשמות אלה היו דבקות בהסכמיהם. אבל הם לא עשו זאת. כתוצאה מכך, הוא נכנס לנשיאות בשיא של תנאים שליליים סביבתיים וכלכליים, מלחמות, אלימות אקראית ומצבורים נשק קטלני; ובמשך הזמן שלו בתפקיד, האילומינטי נלחם במאמציו לשנות מצבים אלו.
בזמן שהוא עשה החלטות רבות תחת לחץ, הוא מעולם לא עבד בשיתוף פעולה עם האילומינטי. להיפךהוא עשה כל מאמץ אפשרי כדי להביא לסיום את שאריות שליטתם הגלובלית. כך שזה טבעי שסוכניהם הפיצו שקרים על אובמה ועל כוונותיו כחלק ממתקפת הנגד שלהם כדי לסכל כל רפורמות הנדרשות במידה רבה בארצו ובעולם. שליחת אור לנשיא אובמה ולכל כדור הארץ יסייעו בהישג מהיר יותר של שינויים מיטיבים שהם חלק בלתי נפרד מהאיחוד של עולמכם בשלום ובכבוד לכל החיים.
מה קורה לארצות הברית, המדינה שאמורה להיות דוגמה לדמוקרטיה, חופש וה"חלום האמריקאי"? האוכלוסיה הענייה ממשיכה לגדול ויש כל כך הרבה אלימות. מייד אחרי הבחירות, הם מתחילים לדבר על מי שיפעל בפעם הבאה, והממשלה נלחמת בתוך עצמה במקום להתמודד עם הבעיות של המדינה.
מה שקורה בארצות הברית אינו ייחודי למדינה זוזה קורה בשלבים ברחבי העולם. אתם נמצאים בתהליך בו האיזון חוזר לגאיה, הנשמה של כדור הארץ, לגוף הפלנטרי שלה, ולתושביה. כפי שהזכרנו קודם לכן, עולמכם נמצא כעשר שנים אחרי הזמן שבו מצבים כגון מלחמה, פער גדול בין העשיר והנואש, וממשלות המתמקחות היו צריכים להיפסק. פיוס מוחלט של "צדדים" בכל הנושאים שבם שורר סכסוך הוא קרוב, אבל ברגע זה, התנודות שמעוררות את "הטוב ביותר" ואת "הגרוע ביותר" של עמדות והתנהגות עדיין רווחות.
 זו הסיבה שקיצונים פוליטיים נמצאים בשיאם בממשל האמריקאי ולמרבה הצער, יש מידה רבה של אלימות. חלק נעוץ בחוסר סובלנות או פחד מהבדלים דתיים, אתניים, גזעיים ופילוסופים; חלק בשל נזק נפשי ורגשי שנגרם על ידי ותיקי מלחמה; וכמה אנשים פועלים תחת שליטה מוחית, או על ידי תכנות האילומינטי או ההשפעה השלילית של "בידור"  אלים. כך זה בכל מקוםשימו לב למצב האחרון של בני ערובה בניירובי, פיגועי התאבדות, ירי המוני באופן אקראי, והרג חסר היגיון לכאורה אחר והתפרצויות אלימות.
התקשורת המרכזית מוודאה שתדעו על כל אותם האירועים הסנסציוניים בכל מקום בו הם קורים, אבל לא מספרים לכם על ההישגים המוצלחים העצומים, מהכפרים ועד העולם, אשר מאוד מחממים את הלב וראיות מעודדות על רפורמות שנמצאות בעיצומן. עם זאת, התקשורת נותנת לכם קטעים של התמונה הגדולה, כך אומרים, שאת ההשפעות של "הטוב ביותר" הופכות נפוצות יותר, כגון הקלה במתחים בסוריה. האפיפיור פרנסיס הוא כנה בהצהרותיו; התוקפנות של הממשלה האיראנית מפשירה; והאו"ם, שמוצג למעשה כחסר אונים על ידי האילומינטי, מתחיל לעשות צעדים לכיוון המטרה הארגונית שלו.
 לפני לא כל כך הרבה שנים כובד המשקל של אנרגיה שנוצרה על ידי תושבי כדור הארץ הייתה מבוססת על פחד. עכשיו, את המיליארדים של אנשים "טובים"רק מעטים אינם כאלהמגיבים בהתאם לתשוקה שלהם לעזור בכל מקום בו הם נמצאים. שינוי לעתים רחוקות מתחיל בראש ומחלחל למטה, הוא מתחיל בתחתית וזורם כלפי מעלה, וזה קורה בכל עולמכם. מיילים לאמי יידעו אותנו כי רבים מכם חשים מעודדים מהמסרים האחרונים שלנו שבם מנינו כמה מהדרכים הרבות שאהבה-אור מחוללים שינויים לרווחתם של עמים בכל מקום.
"החסרון", אם תרצו, הוא כי יחד עם ההשפעות המופלאות של שפע האנרגיה מגיע חוסר סבלנות להבדלים דרמטיים. משפחת כדור הארץ האהובה שלנו, אתם משנים את עולמכם! אפילו עם הסיוע המתמשך של המשפחה האוניברסלית שלנו, זוהי התחייבות בסדר גודל שניתן להשיג רק באופן הדרגתי. בשדה האנרגטי של כדור הארץ של הפוטנציאל, כל מיני שינויים מיטיבים צוברים תאוצה בהתאם למחשבות, רגשות ופעולות הממוקדים יותר ויותר בכיוונים מלאי-אור. אורכם פותח לבבות ותודעות, עוזר לרפא צער, מקרב את היום שבו כדור הארץ יהיה שוב גן עדן.
וזה מביא אותנו לדוא"ל מקורא במרכז רא קנדרה בפיליפינים, אותו אנו כוללים ברשותו :
לנהל משא ומתן מהלב, להקרין אור , אהבה ושלום גורם למניעים להיות שקופים ויכול להביא למפגש מוחות לטובת הכלל (זה עם התייחסות ישירה לשלום באמצעות משא ומתן כדי לפתור את הסכסוך בסוריה).

שלום אינו קשור למלחמה כפי שאנו מבינים ומבטאים אותו. שלום הוא מצב של קיום כעצמו בתוך כולם, למרות שזה נראה שהוא לא מקבל הזדמנות לבטא את עצמו איכשהו. בעוד נקודות מבט מגוונות וביטויים של נטיות אנושיות עשויים להתפרש כמלחמה, הרס, וכו', בקרב חלק מאיתנו, אלה יכולים להיות מוצגים כעקרים או ממוקדים מחדש כטוב יצירתי על ידי כוחו של הרצון לשלום ברבים מאיתנו    .....שלום השוכן בלבם של כולם הוא המטרה שלנו , לא הפסקת האלימות ומעשי זוועה לאחרים ולעצמנו , אשר בוודאי יפסיקו או ישתנו כאשר ישרור שלום.
הבה נזכור את היסודות שלנו.... שכולם ביטויים של תודעה כאנרגיה; הווריאציה טמונה באופן בו אנו מתייחסים להכל ובסופו של דבר נותנים לו ביטוי.
כך, אהובים, ברגע שנרגיש את הדחף של התשוקה שלנו לשלום נמשך לכיוון של זעם וצורות אחרות שילבו את התבערה של עיוותים, תנו לנו לנשום עמוק כמה פעמים ולהפנות את המיקוד שלנו למקור של אותה תשוקה .... הלב של הלבבות שלנו שם שוכנים שלום, אהבה, רצון לטוב. זה יכול להביא לנו למשא ומתן לשלום בדרכי שלום במקום להילחם למען שלום.
עם זאת, אני מודה לכולכם, וכמו שאומר השיר שלנו, הלוואי שיהיה שלום על פני האדמה והלוואי שזה יתחיל איתי ....
אנו מכבדים את הנשמות הללו במרכז ורבים אחרים, ששולחים אהבה-אור. על פי חוק אוניברסלי, האנרגיה של שלום בתוך הלבבות והתודעות מחישה את היום שבו כל הנשמות בעולמכם יחיו בהרמוניה אחד עם השני ועם הטבע.
כל יישויות האור ביקום הזה נמצאות עימכם, מריעים לכם תמיד ומחבקים אתכם באהבה ללא תנאי.

All light beings in this universe are with you, cheering you ever forward and embracing you in unconditional love.

_____________________________________

אהבה ושלום LOVE and PEACE                                       
Suzanne Ward
Website:  The Matthew Books 


Translation: Merav YM


Channel: Suzanne Ward
Website: 
The Matthew Books

Email: suzy@matthewbooks.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/