יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

מסר מ- Matthew Ward מיום 10 בדצמבר 2015



מסר מ- Matthew Ward מיום 10 בדצמבר 2015

עם ברכות אוהבות מכול הנשמות בתחנה זו, זהו Matthew. אין ספק כי אף פעם נשמה לא היתה מסכימה כי נראה שהשנה חולפת במהירות, אבל מעטים יודעים כי מה שהם קולטים כשהזמן עובר מהר יותר  אלה הן האנרגיות של מישורי כדור הארץ שחוצים או  שתחושת הזמן שרץ תהפוך חזקה יותר כשהשנה עדיין נכנסת ברמות הרטט הגבוהות יותר. אתם יודעים זאת, אבל אין זה סביר שמחשבותיכם ברגע זה מתמקדות על פעולתם של החוקים האוניברסאליים, אלא על פעילויות החג; בקנה אחד עם זה, אנו נדבר על המוסיקה המסורתית של העונה הזו.

אתם מאזינים לשיר או מנגנים כלים לצורך מוסיקה דתית,  יצירות מלכותיות למקהלה,  שירת הלל ולחנים פופולריים, אבל אתם לא עשויים להבין כמה זה משפיע משמעותי על עולמכם.  מעבר להערצה ולהנאה מרובה -  וזה לכשעצמו מועיל במידה עצומה - הטונים ומילות השיר של המוסיקה המוכרת שלכם פולטים רטטים אשר מעוררים רגשות באופן חזק. אנו שמחים עם כל אחד שעבורם זו התרגשות של חגיגות עם המשפחה וחברים, טקסים דתיים, קונצרטים או אירועים מיוחדים אחרים.  הרטטים גם מגבירים את הרגשות של אנשים אשר אבלים על אובדן אהוביהם, או חולים או חסרי בית ורעבים; ואלה הם רגשות שכיחים שמחים אשר מעוררים יחידים וקבוצות להושיט יד לאלה שזקוקים לנחמה ולסיוע אחר.  יותר בשפע מאשר אי פעם לפני כן, רוממות הרוח ניתנת עם  לבבות איכפתיים ומתקבלת עם לבבות שמחים, והאור שזה יוצר  זוהר להפליא!

חשיבותה של מוסיקה היא הרבה יותר מאשר עונתית, היא משחקת תפקיד חיוני בחייכם במשך השנה. מה שחלק מכנים "מוסיקה של הספירות" - הטונים הנדירים של כלי מיתר אשר שכנראה הולידו את הרעיון שהנשמות בשמיים מבלות לנצח בנגנן נבל - מייצרים רטטים בתדר אשר שומר את היקום באיזון; וכמו המיקרוקוסמוס של היקום, אתם מקבלים תועלת מאזנת זו באותה מידה כמו פתיחותכם.

למרות שהדימוי של נגן נבל נצחי בנירוונה רחוק מהמציאות, ישנם אלפי רבים, ולפעמים מיליונים, מוסיקאים וכלים כיוון שהמוסיקה היא חיונית לעצם קיומו של עולם הרוח שלכם. בעיקר הרטטים של המיתרים השומרים על היקף גמישות ועל כל דבר לאורך העולם בכוונון, והם הכרחיים בריפוי אנשים המגיעים עם טראומה נפשית או עם גוף אתרי שניזוק.

באופן דומה, המלחינים והמוסיקאים בנירוונה עוזרים לכם. הם מעבירים ברציפות מוסיקה לכדור הארץ כך שהאנשים יכולים לספוג את הרטטים הגבוהים אשר  משחררים רגשות מדוכאות - היטהרות רגשית, אם אתם רוצים - ואם מחלה אינה בחירת החוזה של נשמה, הרטטים מסייעים לגוף לרכוש מחדש בריאות קול.  המוסיקה היפה ביותר - סימפוניות, קונצרטים וקומפוזיציות קלסיות אחרות אשר ניסויים מדעיים הוכיחו שעוזרים לאנושות, לבעלי החיים ולצמחים להצליח - נוצרים בשמיים "ומסוננים" למלחינים שלכם ברמת הנשמה. חלק מייחסים את יצירותיהם להשראה אלוהית, ומאחר שמוסיקה מגיעה מהנשמה, מלחינים אלה זוכים בתהילה ההולמת ביותר עבורם.

מה שאף פעם לא הגיע ממקור אלוהי כלשהו הם הצלילים הלא תואמים והצורמים של מוזיקת מטאל כבד ורוק כבד, אשר לעיתים קרובות יש להם מילים אשר גם פולטים רטטים נמוכים מאוד. סוגים אלה של צלילים מזעזעים את מערכות האנרגיה שלכם, יוצרים חוסר איזון ומפחיתים את יכולת הגוף לספוג אור; זה משפיע לרעה עליכם מבחינה רגשית, פיזית ומנטאלית, ולכן מקהה את  המודעות הרוחנית והמודעת. בשעה שלמלחינים ניאו-קלסיים יכול שתהיה להם איכשהו את אותה ההשפעה, המלחינים אשר רגישים במיוחד לאנרגית כדור הארץ, כתבו מוסיקה אשר משקפת את ייסוריה של גאיה עד שהתעלות גופה הפלנטרי היתה מובטחת; ושליליות  בפעילות אפלה יותר שוטפת מונחת ביסוד  העבודות האטונליות של מלחינים מאוחרים יותר.

עכשיו, אפילו אם כמה מכם לא היו מבקשים את הערותינו, היינו מדברים על החלק המצער של מה שהינו אחרת התחשבות יוצאת דופן עונתית זו, חביבות ונדיבות לב - הרוח שבה מספר מדינות מקדמות בברכה פליטים סוריים. רבים בקונגרס בארצות הברית וכמה מועמדים נשיאותיים, במקום זאת מחדירים בהדרגה בתושבים פחד מהפליטים. חלק פועלים מדאגה אמיתית,  בהיכנעם לפחד שנוצר ; אחרים משתמשים בפחד כדי לעשות שימוש טוב פוליטי בהזדמנות, איך לומר.

לא רק הפחד הינו אנרגיה מוגדלת גבוהה אשר חוסמת את האור, ובכך חוסמת אמפתיה, סימפטיה, חמלה ומחשבה רציונלית, היא מדבקת באופן פראי. כמה אנשים שיש להם תשומת לב ציבורית, נעזרים הרבה באמצעי התקשורת השולטים, יכולים "לזהם" את האוכלוסיה - כלומר זה מה שהתרחש בארצות הברית, בה אנשים רבים מפחדים לספק מקלט לפליטים כלשהם. אנו מכבדים וממליצים לכל הנשמות במדינה זו ומסביב לעולמכם אשר חושבים ומדברים על עובדות: הפליטים אינם טרוריסטים, הם בורחים ממלחמה ומטרור.

כדי להגיע למקום מבטח, הם מסכנים את חייהם בחצותם  מים גועשים באניות קטנות צפופות יתר על המידה או באמצעות מסע קשה מפרך ומעייף בדרך היבשה. האם יכול טרוריסט להצטרף למיליוני נשים גברים וילדים העוזבים את ביתם, פרנסתם ורכושם האישי כדי ליטול על עצמם מסע מעין זה? כן, זו אפשרות, אבל מחשבה רציונלית היא: בלי הבטחה להישרדות ובלי היכולת לשאת ציוד חומר נפץ,  מישהו שיש לו משימה הרסנית סביר יותר שיסע באמצעות אמצעים מהירים בטוחים המאפשרים להוביל את החומרים הדרושים.

עם אהבה ללא תנאי לגאיה וכל ישות חשה על הגוף הפלנטרי שלה, תרבויות רחוקות אשר מרחבם וכוחם הם מעבר לדמיונכם מאירים אור מועצם כדי להפיג פחד כך שכל לב יכול להיפתח לאהבה. אהבה היא המפתח לעולם שאתם נמצאים שם כדי לעזור ליצור, ואתם הייתם מרגישים  מעודדים כמונו אם יכולתם לראות את האור הקורן מכל הנשמות אשר מגיבות. אנו מצטטים שורה אחת מאימייל של קורא: "אני כה רוצה שכל אחד ירגיש אהבה וחם - כל ישות החיה בכל ממלכה". כאשר רגשות אלה חודרים לעולמכם, כדור הארץ יהיה גן עדן יפיפה כפי שהיה פעם וכל החיים ישגשגו בצורה הרמונית כפי שפעם שגשג.

"בבקשה שאלו את Matthew אם אנו צריכים להתפלל בשביל האנשים שנפטרו. אם אנו בוחרים למות בדרך מסוימת, בזמן וביום, איזה טוב התפילה עושה לנשמה? האם תפילה ומדיטציה הם הפתרונות לכל הדרמה הזו בעולם?" ראשית, אנו חוזרים על משהו שצוטט במסרים הקודמים: כל מחשבה והרגשה שלכם היא תפילה. אמא, אני רוצה לספק מידע לגבי תפילה אשר הינו מעבר לתשובות לשאלות. בבקשה העתיקי את מה שספרתי לך לפני זמן רב, כשחייתי בנירוונה.

(המובאה שלהלן הינה מהפרק "תפילה" ב – Matthew ספר לי על השמיים)

Matthew,  האם ההשפעות של התפילות מצטמצמות אם האנשים לא הולכים לכנסיה למרות שהם יודעים את הערך של אנרגיה קבוצתית? אלוהים לא התכוון אף פעם שהכנסיות יהוו בנינים מסוג  כלשהו. הקתדרלות הנהדרות הן רעיונות של האנשים, לא של אלוהים.  כנסיה היא כל מה שנמצא בתוך הנשמה. כנסיה היא רגשות  של הערצה, של הבעת תודה של אחד. זו רוממות רוח של הרוח לתוך האהבה והאור של אלוהים. בדרך זו, הכנסייה היא תפילה יחידה שיש לה את היכולת לגעת ביקום.

בבניין הכנסייה המלא באנשים מתפללים, עשויים להיות רק מעטים אשר  לתפילתם יש זרימת אנרגיה טהורה וחזקה. אנשים רבים מתפללים רק עם התבוננות טקסית חלשה שאין לה אנרגיה אמיתית. אחרים מתפללים בכזו מצוקה או חרדה קיצונית  כך שהאנרגיה שלהם מעוותת ויש לה השפעה עוינת על עצמם כמו גם מוסיפה לשליליות האוניברסאלית. זרימת אנרגיה חלקה משפיעה בחיוביות על כל נשמה ועל היקום, ולא תפילה מטורפת לגבי מצבים ספציפיים. זה איזון אנרגטי אשר תומך ומנחם.

אני לא מדבר על הכוונה  של התפילה, אלא רק על השפעת  האנרגיה המעורבת בתפילה. האנרגיה שמופעלת בתפילה למטרה אנוכית חומדת בצע לחלוטין עשויה להיות חזקה כמו תפילה המופעלת לביטחונם של חבר משפחה אהוב או חברה. הכוונה נרשמת כהיבט אחד וזרימת האנרגיה או כוח, נרשם כאחר.

בנוסף לכך, אחד המתפלל לתוצאה ספציפית בהתייחס לאחר, אינו יודע  את ההסכם טרום לידה של נשמה זו. מצבים או אירועים שהתפילה מפצירה שישתנו, עשויים להיות אלה שהנשמה בחרה כשיעורים של חייה. אותו הדבר נכון לתפילות עבור העצמי, כיוון שתודעתכם נמצאת באופן נדיר בתקשורת עם נשמתכם. לכן התפללו לעצמכם או לטוב הגבוה ביותר  של האחר ולא תכוונו רגש חזק ישיר לכיוון תוצאה ספציפית של בחירתכם. התוצאה אינה בחירתכם המודעת. אתם יכולים להרגיש תחושת הקלה ביידע זה אשר יירשם ברגישות שלכם כשלווה. זה מאפשר לאנרגיה להתקדם משוחררת מעול לא רק בתוך העצמי הפיזי והנפשי אלא נובעת כהרמוניה בתוך תודעת כדור הארץ.

אמא, אני יודע ששמעת שתפילות "עבור המתים" חשובות ותהית מדוע זה נחוץ. ובכן,  אין אנו "מתים", אבל מכיוון שהערה זו היא לנשמות בעולם זה, אני רוצה להבטיח לך שתפילות עבורנו הן אכן חשובות.  אני לא מתכוון רק לאלה אשר הגיעו עם צרכים גדולים לניחום ולריפוי, אלא גם עבורנו אשר חיינו חיוניים ומלאי חיים, עם שיעורים נמשכים וצמיחה רוחנית. כמובן שאנו צריכים ומקדמים בברכה את תפילותיכם! ובבקשה דעו שהן במיוחד מקודמות בברכה  כאשר הן באנרגיה מאוזנת, כיוון שתפילות אלה מועילות ביותר לנו ולכם, אהובינו.

תודה, אמא. האם תפילה ומדיטציה הן הפתרון לכל הדרמה הזו העולם? מתחנן שתינתן תשובה יותר מאשר כן או לא. בהחלט מחשבות ורגשות מלאות באור חיוניות - הן נכנסים לתודעה הקולקטיבית, ננעלות לתוך מה שמתאים להן ומביאות קיטור אנרגטי זה חזרה לעולמכם.

אבל פעולה היא גם חיונית.  לספר למשפחה, חברים ולשותפים לעבודה מדוע אתם מרגישים אופטימיים לגבי העתיד. זה יכול להרגיע את פחדם ולשנות את הפסימיזם שלהם הנושאת רטט נמוך. לא כולכם יכולים להשתתף בארגונים ארציים או בינלאומיים אשר מאמציהם מכוונים ישירות לשלום, צדק, שימור סביבתי או זכויות בעלי חיים, לדוגמה; אבל,  אתם יכולים לתמוך במאמציהם באמצעות האנרגיה שאתם מפעילים כשאתם חותמים על עצומות רלוונטיות ותורמים כסף במידה והנסיבות שלכם מתירות זאת. אולי אתם יכולים להתנדב בקבוצות מקומיות המספקות שירותי קהילה בעלי ערך; ובאמצעות כך שמיידעים אתכם לגבי מועמדים למשרדים ציבוריים, אתם יכולים להצביע עבור אלה שאתם סוברים שהם עומדים בצורה הטובה ביותר בדרישות. ואנו מזכירים לכם שפשוט באמצעות  חיים בדרכים אלוהיות, אתם מקרינים אור לתוך העולם -  אף פעם על תמעיטו בכוחו של האור שלכם!

"אוכלוסיית כדור הארץ מונה יותר מ-6 ביליונים והיא צומחת. Matthew אומר שלגוף האתרי יש מסה.  האם אינם ממלאים חדר? מה יקרה אם בנירוונה נגמר המרחב?" כן, גוף אתרי "ממלא חדר",  אבל אף פעם נירוונה לא יכולה להפוך לצפופה, לא כל שכן שייגמר לה המקום. בניגוד לכדור הארץ ולפלנטות אחרות אשר שומרות על צורתן וגודלן, לשכבות הגמישות המחוברות הדדית של נירוונה יש קיבולת הרחבה בלתי מוגבלת.

כל השכבות מעניקות יתרונות למידה וחיי מגורים נוחים, אבל מכיוון שגם למימדים הגבוהים יותר יש יופי, גיוון  ואפשרויות הבאות לידי ביטוי, אינספור נשמות מעולמות אחרים באות לשם לחופשה, מלמדות או נוכחות בכיתות מתקדמות, או נחות לאחר תקופת חיים קשה.  מבקרים ודיירים זמניים,  שכולם הם מהדחיסות הרביעית או גבוהה יותר באבולוציית הנשמה, עשוי שיהיה להם גוף  עם הרבה יותר מסה מאשר הגוף האתרי.  זה המצב הרוחני המאפשר להיכנס  לסביבה רבת תרבויות בה אנשים בעלי סגנונות גוף שונים, לבוש, עניינים וכישרונות מתערבבים בשמחה אחד עם השני ועם בעלי החיים של כדור הארץ. חיים בחלקים אלה של נירוונה הם נשגבים! ולמרות שהם יודעים על רעיונות הדת המופרכים, מבקרים  ואחרים הגרים שם באופן זמני מצטרפים לתושבים מכדור הארץ כדי לחגוג אתכם את הרוח של עונה קדושה זו, והרטטים המשולבים הגבוהים שלהם מוסיפים לאור הקורן בעולמכם.

משפחות יקרות, שירו "שמחה לעולם" ו"שלום על כדור הארץ, רצון טוב כלפי האנשים"  - כלפי כול הנשמות - ביחד עם רגשות של אהבה, הוקרת תודה עבור הברכות בחייכם וסליחה  של האחדים שלא רצו  שמילים אלה אי פעם יישמעו אמיתיות. האמת של המילים כבר שופעת במלאות של עידן הזהב של כדור הארץ ברצף ומגיעה באופן הרבה יותר יציב מאי פעם  לעולם זה שאתם עוזרים ליצור בזמן הלינארי. אפשרו לשמחה של עונה זו להמשיך לאורך השנה החדשה שלכם ושמרו על האור שלכם שיזרח בבהירות.

תמיד אהבתנו בלי תנאי נמצאת אתכם, ואחים ואחיות רבים ממולדת אחרת עושים את המסע ממש לצדכם.
אהבה ושלום.
Suzanne Ward

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/