יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

14.12.2013




מסר של  Matthew Ward מיום 14  בדצמבר 2013

ברכות לעונה זו, נלסון מנדלה,  ההתקדמות שלנו

ברכות אוהבות מכל הנשמות בתחנה זו, כאן Matthew. בעודכם חוגגים עונה זו של מוסיקה מסורתית, שמחה וחגיגות עם משפחות וחברים , אתם זוכרים את אלה שמתאבלים או אלה שמצבם חמור. הייתם שמחים איתנו אם יכולתם לראות את שפע האור הקורן מכם ואת הטוב הנובע מהאכפתיות והשיתוף שלכם זהו מחזה לעיניים!
כמה נפלא הוא שהזוהר הזה נובע גם מטקס הזיכרון הייחודי העליז והצבעוני שהיה לכבוד אחת מהנשמות הזוהרות ביותר שלכם. המחווה הבינלאומית לנלסון מנדלה השתוותה רק לקבלת הפנים שלו בנירוונה , שם המוני שמחים התאספו לחגוג את חייו.
מנדלה היה דוגמה לכך שהדרך לפיוס בדרכי שלום היא באמצעות סליחה , יושר , ענווה , חמלה וכבוד. הוא לא היה צריך לדעת במודע שהאנרגיה בביטויים אלה של אהבה היא הכוח החזק ביותר ביקום ושכל החיים מחוברים באנרגיה זו. הוא חי מלבו , מקום מושבה של הנשמה, שם אמיתות אוניברסליות אלו הינן ידועות,וכך הוא הצליח לאחד את העמים של ארצו ובמאמציו הדיפלומטיים והפוליטיים האחרים שלו.
רוב תושבי כדור הארץ גם לא יודעים אמיתות אלו. כמו מנדלה, רבים פועלים על השראה ברמת נשמה ויוצרים אור באינספור דרכים. דוגמה נפלאה , שמראה הרבה יותר ממה שניתן לתאר במילים את אנרגיית האהבה שמגיעה עם אחדות הרוח, היא הסרט הקצר זה:
בהתחשבות בתקופה העמוסה בצורה יוצאת דופן עבורכם, המסרים של דצמבר שלנו יהיו קצרים, אבל איננו יכולים לתת לשנה זו המגיעה לסיומה בלי לספר לכם שישויות אור ברחבי היקום הזה מעודדים מאוד מצמיחתכם הרוחנית וההכרתית!
יותר מאי פעם אתם מודעים ומכירי תודה על ברכות בחייכם ועל ההתפתחויות המעודדות בקהילות שלכם, באזוריכם, במדינותיכם, בעולמכם. באמצעות הקשבה לאינטואיציהצעד נפלא קדימה בהתפתחות נשמתיתמחשבות, רגשות ופעולות של בני אדם ברחבי העולם שולחים קדימה את הרטטים הגבוהים של תקווה ואופטימיות.
צפו לשנת 2014 מלהיבה, מוארת. שנה טובה, משפחת כדור הארץ האהובה שלנו!

 _____________________________________
אהבה ושלום LOVE and PEACE                                       
חג מולד שמח ושנה חדשה מוארת ונפלאה! סוזי                                      
Suzanne Ward
Website:  The Matthew Books 


Translation: Merav YM


Channel: Suzanne Ward
Website: 
The Matthew Books

Email: suzy@matthewbooks.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/