יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

22.11.2013




מסר של  Matthew Ward מיום 22  בנובמבר 2013

טייפון האיאן, הסכם המוני של נשמות; רצח נשיא ארה"ב ג'ון פ. קנדי, המסר שלו; כוכב שביט Ison; סיוע חוצנים מן העת העתיקה ועד היום;  הו'אופונופונו

ברכות אוהבות מכל הנשמות בתחנה זו, כאן Matthew. ראשית נדבר על עניין שנגע ללבבות בכל מקום. טיפון האיאן הוא טרגי מאד עבור כל מי שאיבד משפחה וחברים יקרים, בתים ועסקים—הם לא יודעים שברמת נשמה הם הסכימו להיות חלק מהפעולה הגדולה הזו של טיהור פלנטרי. בגלל ששחרור שליליות מצטברת היה חיוני כדי להמשיך את התקדמות כדור הארץ לאיזון, כל האנשים שחייהם הפיזיים הסתיימו והמליונים שנאבקים בתוצאות הסופה אימצו את ההזדמנות להתפתח ע"י השתתפות בזה כפי שהם עשו.
סוג זה של הסכם המוני נלהב לא נראה אפילו אפשרי בתפיסת הזמן שלכם, אבל בחיי הנצח של הנשמה ובנצחיות של הרצף, הזדמנויות לקפיצת מדרגה בצמיחת נשמה מבוקשות מאד, וברחבי היקום הן קורות בתדירות כלשהי.
אנא אל תחשבו שההסבר שלנו למצב הרסני הוא קר רוח או שאיננו מושפעים מהנשמות המתאבלות והשיקום המסיבי הצפוי להן. אנו נמצאים בין מס' עצום של נשמות שהרעיפו אור על הפיליפינים במהלך ואחרי הסערה כדי לסייע לכל מי שעשה את המעבר וכדי לחזק את הכוח הפנימי של הניצולים. אנו חשים בשברון הלב שלהם ובפחד ובבלבול על איך להתחיל לשקם את חייהם, כפריהם ועריהם.

הלוואי שהם היו יכולים לדעת שיקיריהם התקבלו בשמם וב"תודה!" כשהם נכנסו לנירוונה. באותו הלהט אנו רוצים שהם היו יכולים לדעת שכל מי שמת ושהם עצמם הסכימו באופן קולקטיבי לתת לכדור הארץ את הדחיפה החיונית הזו שהוא היה צריך כדי להישאר במסלולו לקראת איזון. אם היה ניתן לראות את הכרת התודה של גאיה, עולמכם היה בוער בזוהר של האור שלה.
הפצת חמלה היא הוספת אור לחיים שברגע זה הם קודרים ומלאי צער, ונדיבות רוח שבה ניתן סיוע היא גם הוספת אור. אנו רואים את הסקירה על צוותים רפואיים, ספקי מזון ומים, וצוותי נקיון כשהם מתמידים במאמצים לתמרן דרך באזורים שבהם כבישים נהרסו או שהם מלאים בבניינים הרוסים. אנו רואים את הפאניקה של אנשים רעבים המחפשים מזון, ואנו רואים את  מי שלוקחים פריטים שאין להם ולא כלום עם הישרדות, אבל יהיה בהם צורך כאשר מראית עין של נורמליות תחזור. יצורי אור ברחבי היקום הזה מזרימים אנרגיית אהבה-אור לכל הנשמות הללו.
לפני חמישים שנה רצח נשיא ארה"ב ג'ון פ. קנדי זעזע את העולם, אבל גם היום מעט מאוד אנשים יודעים שלמותו היתה הרבה יותר מהשפעה רגשית עמוקה. בסופו של דבר האמת תצא לאור כי אחת הסיבות לכך שהוא נהרג היתה למנוע ממנו לבטל את מערכת הפדרל ריזרב בבעלות הפרטית ולהחזיר את המטבע הלאומי למעמד הדולר שלה, מהלך שהיה מפסיק את השליטה של האילומינטי בכלכלה של המדינה ומחליש מאד את יכולתם להשפיע על הכלכלה העולמית. חצי מאה לאחר המועד שקנדי התכוון, פירוק המערכת הנפשעת הזו הוא בעיצומו.
ביקשתי מאמי להעתיק לכאן את המסר מעורר המחשבה שקיבלה מהנשיא קנדי לפני כמה שנים.
[המסר הבא, שהיה עבור ספרו של סופר בריטי על הנסיכה דיאנה הכולל מסרים ממנה ומכמה אחרים, הועבר ב 30 דצמבר 2004. אינני יודע אם הספר יצא לאור, ואם כך, באיזה שם.]
לעולם שעזבתי לפני יותר מארבעים שנה, אני אומר שרוח האהבה שלי למדינה שלי ולכדור הארץ מעולם לא עזבה. עזיבתי לא הייתה כתוצאה מתאונה יותר ממותה של הנסיכה דיאנה. הנשמות שלנו הסכימו לשרת בדרך זו. ידענו ברמה מסוימת שהחיים שלנו יהיו קצרים על פני כדור הארץ מתוך כוונה טובה, ואנחנו רואים שהרבה כבר הושג בשמנו— יותר מאשר אם היינו נשארים שם.
חיינו לא היו מושלמים, והם גם לא נועדו להיות כאלו. חולשותינו האנושיות הן כמו של רבים אחרים שעשו הרבה על מנת לסייע בהעלאת רוח האדם ובקידום הערך של כל החיים.
אני משתמש שוב במילותיי אשר עדיין זכורות לציבור: אל תשאלו מה המדינה יכולה לעשות עבורכם. שאלו מה אתם יכולים לעשות עבור מדינתכם. אבל עכשיו אתקן אותן: אל תשאלו מה עולמכם יכול לעשות עבורכם. שאלו מה אתם יכולים לעשות עבור עולמכם שלך. אהבה היא התשובה, התשובה היחידה לעלות מעל האומללות שעדיין פוקדת כל כך הרבה מהאנושות.
הרוח שבה דיאנה ואני השתדלנו לשרת בתפקידינו השונים הינה חזקה יותר מאשר אי פעם בתוכנו. יותר מאי פעם בהיסטוריה של כדור הארץ יש הזדמנות להפיץ אהבה בכל העולם ברגשות ובמעשים. יותר מאי פעם יש צורך הכרחי לכך! רגע המעבר גדול הוא בהישג יד. תתרמו לכך למען כל החיים על פני כדור הארץ ולמען טיפוח הנשמה האלוהית שלכם.
אנחנו לעולם איננו נפרדים זה מזה. אנחנו אחד עם היקום.
תודה, אמא, ועכשיו נפנה לכמה נושאים שקוראים שאלו לגביהם. 
אם יתפוצץ כוכב שביט Ison, האם יהיו שברים גדולים שיימשכו על ידי כוח המשיכה של כדור הארץ למצב שיכול לסכן אותנו? לא. רכבי חלל הנודדים בשמיים שומרים על כוכבי שביט כמו Ison וגופים שמימיים גדולים אחרים שיכולים להוות סכנה לכדור הארץ, וכאשר אולי אחד אכן מסוכן, הם משתמשים בטכנולוגיה שלהם כדי להסיט את מסלולו. במקרה של עצמים קטנים יותר, הם מתמרנים אותם לאזור שבו לא יכול להיגרם נזק כבד או שהם מרסקים אותם לרסיסים, לפי מה שבטוח יותר עבורכם ועבור כדור הארץ.
 לא, לא הוגדר זמן להכרה רשמית בנוכחות של ציביליזציות אחרות, נחיתה של ספינות חלל והיכרות של בני משפחה המתגוררים ביניכם. אלוהים אחראי על התזמון, משום שרק בגובה זה של מודעות זה יכול להיות ידוע כאשר האנושות בכדור הארץ תהיה מוכנה לקבל בברכה  "חוצנים". תעשיית הקולנוע שלכם עשתה עבודה טובה בתאור אנשים מתרבויות אחרות כמפלצות שרוצות להשמיד אתכם או כיצורים נאים, ערמומיים שרוצים לשעבד אתכם—תמונות של יצורים גרוטסקיים וסיפורים על כוונות אכזריות נצרב במוחות רבים, רבים.
קוראים אחדים מרגישים ששום דבר מהותי ראוי לציון לא יכול לקרות עד שמשפחת החלל שלכם תעבוד לצדכם, וזה לא כך. בגלל שזה עולמכם, זה תלוי בכם להחליט אילו רפורמות חברתיות, פוליטיות וכלכליות אתם רוצים ועליכם להשתדל להשיג אותן; ובמסרים רבים התווינו את הדרכים הרבות שאתם כבר עושים צעדים משמעותיים לעבר מטרות אלה. מה שמשפחתכם מתרבויות אחרות תעשה הוא להתמודד עם בעיות סביבתיות שהם מעבר ליכולות שלכם—הטכנולוגיות שלהם יכולות לבטל  פסולת גרעינית ואורניום מדולל, לטהר נהרות וימים מזוהמים, ולשחזר את המדבריות למצב ראוי לעיבוד. כמו כן, מערכות האנרגיה החופשית שלהם הן כה מתקדמות משלכם, אשר עדיין נמצאים תחת הדיכוי של האילומינטי.
אחרים שואלים אם דיווחים מתוקשרים הם נכונים שחוצנים טובי לב התייאשו ונטשו אתכם ורק אלה הקרובים לכדור הארץ עכשיו יבואו ככובשים. זהו שקר גס שנקבע על ידי ישויות היודעות שרק חברים טובי לב של המשפחה האוניברסלית שלנו נמצאים במערכת השמש שלכם והם כבר סייעו לכם לאורך כל הדרך.
ציטטנו מצב אחד לעיל; עם זאת, תרבויות אחרות עזרו לכדור הארץ ולדורות הרצופים של תושביו לאורך ההיסטוריה. אמא, בבקשה העתיקי חלק מהספר שמתאר את סוגי הסיוע הרבים שלהם.
[להלן חלקים מהפרק "עזרה מציוויליזציות אחרות" בספר תור הזהב של כדור הארץ–החיים מעבר 2012.]

סיוע מחוצנים התחיל הרבה לפני העירוי של האור שהציל את חייו של כדור הארץ לפני יותר משבעה עשורים.
לאורך ההיסטוריה של כדור הארץ משפחתינו האוניברסלית שימשה אותו בתפקיד תומך זה או אחר. לחברי כמה תרבויות מתקדמות ביותר הי חלק בעיצוב והקמת החי והצומח, וחיי האדם על פני כדור הארץ נובעים מתוכניות הזרעה של כמה תרבויות. בקרב האוכלוסייה של היום נמצאים צאצאיהם של תושבים קדומים אלה, שחלקם היו אלים ואלות. ...
הרשומות האקאשיות, המכילות תעוד חיים של כל נשמה של כל תקופת חייה בכל מקום ביקום הזה שכל אחד מהם חווה, נשמרות על ידי חלק מכוחותיו של אשתר.
לאורך דורות רבים חלק מהצוותות הפליאדיינים של Hatonn היו בסיורי תחזוקה ברוטציה כדי להבטיח את הבטיחות של רשת האור סביב נירוונה שאוסרת על כניסה של ישויות עוינות. ...
אחרי שהתחלתם לטוס, הצוותים הסיטו את המסלול של פסולת או העלימו אותה אם זה הציב סכנה פוטנציאלית למטוסים בטיסה. הם גם הצילו אנשים שנחשבו שאבדו בספינות בים או במטוסים שנעלמו; קבוצות ההצלה נכנסו פיזית למישור אנרגטי אחר, וזו הסיבה שהם לא נראו או נשמעו שוב.
סיוע מחוץ לכדור הארץ במהירות ובעוצמה חסרות תקדים החל לפני מעל 70 שנים, כאשר האדמה זעקה לעזרה כדי לשמור על הגוף הפלנטרי הנחלש שלה בחיים. ברשותו של אלוהים, תרבויות הגיבו בהזרמה מסיבית של אור כדי למנוע מכדור הארץ להסתובב אל מחוץ למסלול וממוות בטוח. כמובן שמזיגת האור הייתה זמינה גם לכל תושבי כדור הארץ, ומי שהגיבו החלו לייצר את האור שלהם בעצמה גדולה יותר. ...
בנוסף להזרמת אור לכדור הארץ, שתמשיך עד שהוא יהיה בתוך הדחיסות של מימד רביעי, תרבויות שונות משתמשות בטכנולוגיות שלהן במספר דרכים בהתאם לרצונותיו של כדור הארץ. לדוגמה, כאשר האילומינטי גרמו לאירוע גיאופיזי, הצוותים פרשו רשת אלקטרומגנטית שמפזרת רעידות אדמה או פעילות וולקנית ומפחיתה הרס ומוות, מבלי להקטין את כמות השליליות שמשתחררת על ידי אותם אירועים. במקרה של מזג אוויר שנוצר ע"י האילומינטי, הצוותים מקטינים את מהירות הרוח של סערות אלימות ומכוונים אותם הרחק מאזורים מאוכלסים בצפיפות לאורך החופים. [הערה: מידע זה הועבר לפני הסרת מדענים העושים מניפולציה במזג אוויר על ידי בני משפחה מהחלל המתגוררים ביניכם. אמא טבע חזרה להיות בשליטה על הסופות, רעידות אדמה ושריפות, אמצעיה לשחרור שליליות.]
זוכרים את הוירוסים שנקראו סארס, שפעת העופות, שפעת החזירים ושפעת H1N1 שלפתע הופיעו בו זמנית עם חגיגה תקשורתית שכל מחלה, בתורה, הייתה "בחשש להפוך למגיפה"? לא פרצה כל מגיפה כי חברים ממשפחתינו האוניברסלית ניטרלו וירוסים אלו שתוכננו במעבדות, וכך דנו למוות את הכוונה כפולה של אנשי האופל—יצירת מגיפות עם אובדן חיים גדול ותוהו ובוהו ופחד גלובליים.
צוותים בשמים שלכם, שנמצאים שם באלפים, משתמשים בטכנולוגיות שלהם כדי להפחית ככל האפשר את הקרינה מהכורים הגרעיניים שנפגעו ביפן, והם הפכו את השמן שהמשיך לזרום לתוך מפרץ מקסיקו לפחות מזיק לבעלי חיים ימיים. הם משפרים את ההשפעות הרעילות של נשק ומזהמים אחרים, ותרבות הנראית כצורות של עננים מובילה את הדרך בטיהור האטמוספרה של כדור הארץ.
ככל שסוגי סיוע אלו הינם חשובים, אולי העזרה המשמעותית ביותר מאז "9/11" היא מניעת האילומינטי משימוש בראשי נפץ גרעיניים ליצירת פיגועים הרסניים דומים. כתריסר ניסיונות סוכלו על ידי הפיכת ראשי הנפץ לחסרי כוח, לעתים בשילוב עם תקלות בטילים. זה לא נחשב להפרת חוק הבורא של הרצון החופשי—זה כיבוד של רצון כדור הארץ לכך שלא יהיה יותר טרור כמו "9/11".
חלק מישויות האור החזקות, המנוסות ביותר ביקום הזה נמצאות ממש שם ביניכם, עובדים מאחורי הקלעים כדי להנחות את השינויים החיוניים כך שרבים מתושבי כדור הארץ שבוחרים ללוות אותו למישורים גבוהים יותר יוכלו לעשות זאת. כך ניתן לראות כמה כדור הארץ אהוב ומשמעותי מבחינה אוניברסלית וכמה אהובים וחשובים אתם! ...
מתנדבים אלו מתרבויות מפותחות מבחינה רוחנית לבשו גוף אנושי כדי שיוכלו לחיות ולעבוד ביניכם מבלי שיבחינו בהם. למרות שהם מזהים זה את זה ע"י ההילות הייחודיות המשקפות את התחנה האבולוציונית של נשמותיהם, רק מעטים מכם מספיק רגישים-אנרגטית לראות אותם כשונים מכל אדם אחר.
מטרת נוכחותם נובעת מהאינטליגנציה הגבוהה שלהם שמאפשרת להם כניסה לתחומים שבהם הם יכולים להשפיע לטובה על פעולות ופעילויות במהלך זמן קריטי זה של תהליך המעבר של כדור הארץ.
מה שמבקרים טובי לב אלה עושים הוא לא דבר נדיר ביקום—נשמות ממשיכות להתפתח דרך שירות תרבויות פחות מפותחות. ככל שאתם ממשיכים להתפתח מבחינה רוחנית ואינטלקטואלית, בסופו של דבר תוכלו ותרצו לעזור להאיר ולרומם נשמות פחות מפותחות.
תודה, אמא. עכשיו נדבר שוב לרגע על השליליות. לפני זמן מה אמרנו לכם שהשליליות שהפכה להיות מושרשת עמוק בשל אלף שנים של אכזריות של המין האנושי אחד כלפי השני וכלפי בעלי חיים השתחררה. אז, מהיכן מגיעה כעת השליליות? כמו תמיד, מתושבי כדור הארץ.
במסרים קודמים אמרנו שכל דבר בקיום הוא אנרגיה. דיברנו על כוחן של מחשבות, רגשות, ומילים כתובות ומדוברות, והדגשנו עד כמה חשוב זה להתמקד במה שאתם רוצים, לא במה שאתם לא רוצים. כמו כן הסברנו מדוע סליחה והכרת תודה כל כך חשובות. עדות לאמיתות אוניברסליות אלה היא בתרגול העתיק של ;  הו'אופונופונו  ((ho'oponopono, שקושר את כולם יחד לתוך "סם חיים של חסד אלוהי," אפשר לומר.
ההישג של ד"ר היו לן, לשעבר פסיכולוג בבית חולים לפושעים חולי הנפש בהוואי, הוא דוגמה מדהימה של היעילות של הו'אופונופונו. במקום לראות את המטופלים במהלך כמה שנים שהוא היה שם, הוא נשאר במשרדו, לפעמים מסתכל על התיקים שלהם, וחוזר שוב ושוב ושוב "אני מצטער. אנא סלח לי. אני אוהב אותך. תודה." על ידי קבלת האחריות שלו למצב של המטופל—במהות, הכרה בחיבור הבלתי נפרד של כל הנשמות ושכל מה שכל אחד עושה משפיע על כל האחרים—הם התחילו להשתפר והמשיכו עד שנרפאו ושוחררו.
הוכחה יוצאת דופן זו לכוחן של מחשבות ורגשות יכולה להיות מאירה ומעוררת השראה לכולם. שיתוף הסיפור הזה יחד עם תחושת הכרת תודה על ההתמדה של המשפחה האוניברסלית שלנו, הסיוע והאהבה ללא תנאי יחיש את היום שבו החיים בעולמכם יהיו שלווים והרמוניים.
משפחה אהובה שלנו, אנחנו איתכם בכל רגע במסע שלכם לעבר המקום הראוי לכם כאזרחים של היקום הזה.


All light beings in this universe are with you, cheering you ever forward and embracing you in unconditional love.

_____________________________________

אהבה ושלום LOVE and PEACE                                       
Suzanne Ward
Website:  The Matthew Books 


Translation: Merav YM


Channel: Suzanne Ward
Website: 
The Matthew Books

Email: suzy@matthewbooks.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/