יום ראשון, 25 בינואר 2015

Hebrew -- מסר של Matthew Ward מיום 11 בינואר 2015



מסר של  Matthew Ward מיום 11  בינואר  2015


טיסת אייר אסיה 8501; אש במעבורת; ירי של שני שוטרים בארה"ב; הרג בצ'רלי הבדו ((Charlie Hebdo, פריז; רגשות בנוגע לטרגדיות; תגובת נגד הסרט של סוני; האילומינטי, תעשיית הבידור; הצו של הנשיא אובמה, קובה; רטטים; דחיסויות; התעלות אישית; ד"ר מסורו אמוטו, מילים

ברכות אוהבות מכל הנשמות בתחנה זו, כאן Matthew. לפני שנדבר על האירועים האחרונים, אנו אומרים כי לאורך כל השנה הזו תוכלו לראות את הקצב והמספר של התרחשויות משמעותיות גדל ככל שהרטטים מתעצמים. השדה האנרגטי הפוטנציאלי של כדור הארץ, שנראה כמו זיקוקים תמידיים, משקף המומנטום המואץ של האור בשל מאמצי עובדי האור והפעילות המוגברת של המשפחה האוניברסלית שלנו עבורכם.

שתי "תאונות" היו הסיבה גם לצער וגם להכרת תודה. זה לא היה "מזל טוב" שחלק מהאנשים שנועדו להיות בטיסת אייר אסיה 8501 לא עלו עליה: זמנם עדיין לא הגיע. הם לא יודעים שזו הסיבה שהם החמיצו את הטיסה; הם וכל מי שאוהבים אותם פשוט מודים שהם לא היו עליה. קורע לב ככל שיהיה עבור משפחות וחברים של כל מי שטבעו עם המטוס, חוזי הנשמה של כל מי שהיה על המטוס קראו למעבר שלהם באותו הזמן. אם הם לא היו עוזבים בדרך זו, הם היו עוזבים בפתאומיות בדרך אחרת זמן קצר לאחר מכן.


אותו הדבר היה נכון לגבי האנשים שעברו לאחר השריפה שפרצה במעבורת בים האדריאטי. באירוע זה, החוזים של כולם פרט לכמה נשמות קראו לחיים ארוכים יותר. המאות שניצלו אינם מודעים לכך, וגם לא צריכים להרגיש הוכרת תודה, וכך גם עם בני משפחותיהם ויקירים אחרים.

הזעם בארה"ב לגבי הירי בשני שוטרים בניידת נועד להביא מידה של איזון לזעם על המשטרה תוך שימוש בטקטיקות מוגזמות קשות עם זכרים אמריקאים אפריקאים. אפשר לחשוב על זה כעל מטוטלת רגשית שהיתה תקועה בצד שבו אכיפת החוק נתפסה כמוטה בשיקול דעת וטיפול, ופתאום המטוטלת נעה לקצה השני. הרגשות בשני הצדדים אכן מוצדקים, אבל המטוטלת צריכה להתרחק משני קצוות התפיסה כדי שאיזון יכול לבוא בפעולות המשטרה ובתגובות הציבור.

הטבח במשרדי צ'ארלי הבדו (Charlie Hebdo’s office) וההרג בעקבות זאת בפריז איחד את עולמכם באהדה, בחמלה ובגינוי של מעשי טרור. אם איזשהם היבטים של תקריות מסוג זה יכולים להיות מתוארים כמו "מחממים את הלב", אז אלה הם: האנשים של צרפת הם כאחד במרד חסר פחד כנגד מאמצים ברבריים להשתיק את חופש ביטוי ומנהיגי העולם מפגינים את הסולידריות שלהם; הרוצחים המוסלמים וכל דומיהם מצטיירים בדיוק כפי שהםאכזריים, אנשים רודניים הפועלים על אידיאולוגיה מטורפת שאין בה דבר וחצי דבר עם האסלאם; ויש קריאה בינלאומית לשרש ולרפא את הסיבה לקיצוניות זו. מהלך חיוני זה להתגברות על קנאה עיוורת, כעס ופחד מהבדלים היה צריך לבוא כדי שאחדות בכבוד ובהערכה של הבדלים יכול לאחוזוהוא הבסיס שעליו הציביליזציה בונה עולם שלוו, אוהב והרמוני.

זה אולי נראה כאילו אנו מדברים על אירועים טרגיים עם ניתוק רגשיזוהי המטרה הנעלה ביותר שיש לשרת וזהו זה. זה לא המקרה. אנחנו מכבדים את כל מי שמשחקים את חלקם בכל מחלוקת או מצב נתעב, ובכל זאת זה מאד עצוב עבורנו שצבירת איזון אישי ופלנטרי כרוך בכל כך הרבה אלימות וצער במשפחת כדור הארץ האהובה שלנו. במיוחד קורע לב הם מעשי הטבח וחטיפתם של ילדים ומעשי זוועה מוסריים אחרים. זה קשה לנו, כמו שזה קשה לכם, לראות את סבלו של מישהו ולראות בזה כנקודת ציון נוספת במעגל הנצחי של חיים משותפים בעולמות פיזיים ומפגשים בעולמות הרוח. בבקשה תמצאו מידה של נחמה, כפי שאנו חייבים בעצמנו, בידיעה שמהטרגדיות מגיעה התפתחות הנשמה; מתוך האימה מגיעה חברה יותר מוארת מבחינה רוחנית ורחומה ובסופו של דבר, תור הזהב של כדור הארץ בשיא פריחתו.

ואולי טרגדיה נראית גדולה יותר כאשר 12 או 100 או 400 מתים באותו האירוע, אבל בכל דקה אלפים רבים של נשמות מתים וזה עצוב לכל מי שאוהב אותם. אנו מאחלים שכל מי שמתאבלים יוכלו לדעת שהם ושהאנשים האלה היקרים להם בחרו את החוויות שלהם כדי לעזור זה לזה להתפתח. הם עדיין יתגעגעו ליקיריהם, כמובן, אבל הידע הזה יכול להפחית את עומק האובדן שלהם.

"אמרת במסר האחרון שלך, כי כל מה שקורה כאן הוא תכליתי. אינני יכול לראות כל מטרה בסרט  'ראיון סוף' או ברתיעה ((backlash. כמה רחוק יתפשט הנזק מכיוון  שצפון קוריאנים פרצו לתוך מערכת המחשב של סוני? כל מה שקשור בזה נראה כמו צעד אחורה עבור האור".

כל מה שקורה בעולמכם הוא תכליתי! עם זאת, בעוד שכמה נושאים אולי נראים לכם הגיוניים בהקשר זה, אחרים יכולים להיחשב מתיחה, והסרט והתגובה החריפה שהתפתחה עשוי להיות דוגמה לתופעה זו.

במסרים קודמים הצהרנו כי תחום הבידור הינו מעוז האילומינטי בגלל שמה שהם מספקים משפיע על דעת הקהל ופעולותיו. הבלטת הפשע, המלחמה ואלימות אחרת בסרטים ובמשחקים נועדה להרגיל את החברה לסוג כזה של התנהגות ולהניע אנשים לא יציבים לחקות אותה. המניפולטורים של הבידור יצרו "כוכבי קופות," שמו אותם על כנים ותגמלו אותם בתשלום מופקע ופרסים שונים; זה מרומם כמה נשמות מעל כל האחרים ומרחיב את הפער בין "מי שיש לו" ו- "מי שאין לו" בעולמכם. מוחות הגיוניים רואים את אותן ההשפעות השליליות כמו גם את החדירה החיובית לענף, אבל מה שלא נראה לעיני הציבור הוא המחנה האפל ביותר של האילומינטי בתחום הבידורכת השטן, עבדות מין, פדופיליה ופורנוגרפיה.

כל המצבים הנגלים והנסתרים האלה הם נטולי אור, וכדור הארץ הגיע למישורי אנרגיה שבהם כל מה שמצוי ברמות רטט נמוכים מתפרק. מה שקורה מאחורי הקלעים, כך אומרים, נע למרכז הבמה שבו המחזה שמתגלה ניתן לצפייה על ידי הציבור.

רתיעה מהסרט שומרת את הזרקור על "מלחמת המרחב הקיברנטי." כל מה שמיועד לשימוש חיובי יכול להיות מופנה לאמצעים שליליים, והתקדמותכם בטכנולוגיה ממוחשבת היא דוגמה מעולה. מצד אחד, אפשר ישתף פריצות דרך רפואיות ברחבי העולם, התקשורת מהירה, לחושפי שחיתויות יש פורום שבו הם יכולים לפרסם את ממצאיהם, ושפע של מידע שלא דווח בתקשורת המרכזית זמין באינטרנט. מצד השני, האינטרנט משמש להפצת מידע כוזב וכמה אנשים נכנסים באופן בלתי חוקי למערכות מחשב כדי לשחרר נתונים קנייניים, להכניס ווירוסים ולשבש את פעילות עסקית. המנהיגים הלאומיים שלכם, שמכירים את היתרונות בשיתוף מידע בעל ערך, רואים את הצורך להגן על האינטרסים של מדינותיהם על ידי עבודה משותפת כדי למנוע פריצה ברחבי העולם. כל נושא שיוזם או משפר את שיתוף הפעולה מעבר לגבולות הוא מבורך.

אנו לא רואים את הניסיון של סוני מוביל ל"כל המידע והתקשורת הפרטיים שלנו יכולים להיות בשימוש על ידי כל אחד, ויכולות להיות הפסקות חשמל נרחבות" שגורמות לדאגה מסוימת. אם יהיו תוצאות כאלה במקרים מסוימים, זה יהיה זמני. שימוש פסול של כל דבר, יהיה זה מידע או טכנולוגיה או משאבים טבעיים, פולט רטטים נמוכים ופעילות ברמה זו אינה יכולה להתקיים זמן רב.

זו יכולה להיות העבודה של סוכנים סמויים שחורים black ops)) בסיעה בשליטת האילומינטי של ה- CIA-הם פה ושם ברחבי העולם-או אדם או קבוצה זדוניים, אולי נקמנים. אבל מי האדם או האנשים האחראים, הם לא התכוונו שמאמציהם יסייעו לאור על ידי ייצור ההשפעות החיוביות שהזכרנו.

"הנשיא אובמה סוף סוף עשה משהו 'אור' לדעתי, עם הצו הרשמי. זה אבסורד שהממשלה שלנו החרימה את קובה במשך 50 שנים כאשר מייד לאחר מלחמת העולם השנייה, סייענו לגרמניה ויפן לחזור לעמוד על רגליהם. לא הייתה אפילו מלחמה עם קובה! מדוע יש התנגדות בשתי המפלגות למה שאובמה עשה? "

הצו של הנשיא אובמה שפותח את הדלת לנורמליזציה של יחסי המדינה עם קובה עורר תגובה זו מחברי הקונגרס שבאופן שיגרתי מתנגדים למה שהוא עושה, אבל מעטים שהגיבו בכעס עשו זאת על בסיס רגשי יותר מאשר פוליטי. התודעות והלבבות שלהם מושרשים חצי מאה בעבר, מה שמונע מהם לראות שרזולוציה של נושא ארוך שנים הוא האינטרס הטוב ביותר של התושבים של שתי המדינות. צעד זה כלפי חיים משותפים בכבוד ושיתוף הפעולה הינו גם עדות לכך שמאמצים מאחורי הקלעים באים לידי ביטוי בתיאום עם רטטים הולכים וגוברים.

משפחה יקרה, ייתכן שהתעייפתם מכך שאנו מייחסים הכל לרטטים, אבל הם "המבנה" של כל היקום הזה! כל מה שבקיום הוא אנרגיה רוטטת בקצב כזה או אחר, והאור גובר כשקצב הרטט מאיץ. כל מחשבה, רגש ופעולה פולטים רטטים שבהתאמה יוצרים מצבים ותוצאותיהם, וכמות האור באנשים יחידים קובעת באיזה מרחקאו אםהם יהיו על מסלול ההתעלות.

נבהיר כל אי הבנה שההתעלות היא בחיבור עם מעבר מחיים פיזיים לחיים ברוח. התעלות היא תהליך אבולוציוני והכניסה לנירוונה היא התעלות אוטומטית במיקום בלבד. אנשים שמתקדמים מדחיסות של מימד שלישי לדחיסות מימד רביעי מבחינה רוחנית ותודעתית בתקופת חייהם בכדור הארץ נכנסים לאזורי המגורים של דחיסות מימד רביעי של נירוונה; אנשים שלא מגיעים למעמד הזה לפני המעבר נכנסים לדחיסות נמוכה יותר של רישום אנרגיית החיים שלהם. נירוונה אכן מציעה הזדמנויות להשגת מעמד דחיסות גבוה יותר, אבל זה לא בא באופן אוטומטי. תושבים רבים מתכוננים באמצעות לימודים ספציפיים והסיוע של נשמות יותר מפותחות לחזק את חולשות אופי כך שהאישיות הבאה בשושלת תהיה מצוידת יותר טוב כדי להתפתח במהלך החיים הפיזיים.

זה עשוי להיות מועיל אם נזכיר לכם את שתי ההגדרות של הדחיסות, מבחינה מדעית. אחת היא מסה או המיקום של מסה. כדור הארץ הוא בדחיסות מימד שלישי במסה ובדחיסות מימד רביעי במיקום; נירוונה היא בדחיסות מימד רביעי במסה ומיקום. ההגדרה הנוספת היא מצב התפתחות נשמה. גאיה, הנשמה של כדור הארץ, תמיד הייתה בדחיסות של מימד חמישי בלי קשר באיזו דחיסות נמצא גופה הפלנטרי; והתושבים של נירוונה נעים בין דחיסות מימד שני לחמישי ודחיסויות של מימדים גבוהים יותר במקרים מסוימים.

כדי להמשיך את ההבהרה שלנו, בזמן חסר תקדים זה ביקום יש יוצאים מן הכלל לחוקי הפיזיקה ששולטים בהתעלות, ואי ההבנה יכולה לנבוע ממה שספרנו לכם על נשמות שחוזיהם המקוריים תוקנו. אנשים שהתנסויותיהם עלו בחומרתן על חלק מסעיפי החוזה עשויים לעתור ברמת הנשמה לעזוב את הגלגול הזה לפני שסיימו את שאר הסעיפים. חסד אלוהי מכבד בקשות אלה בכך שמאפשר לאנשים או להתנסות בשאר אפשרויות החוזה בנירוונה או שהם מקבלים את מלוא ההערכה על השלמה. כך או כך, הם מתפתחים לדחיסות מימד רביעי במהלך שהותם שם.

התעלות אישית כבר התחילה בקצב הולך וגובר מאז שהפלנטה החלה להתעלות לפני 70 וכמה שנים. כמעט כל מי שהגיב להזרמה המסיבית של אור באותו הזמן והתקדמו מדחיסות מימד שלישי לרביעי מבחינה רוחנית ותודעתית עברו לנירוונה לפני כמה זמן. שפע של נשמות שנולדו במהלך העשורים האחרונים יותר גם עברו לאחר קבלת מעמד של דחיסות מימד רביעי; כל מי שחוזיהם תוקנו על מנת לאפשר כניסה מוקדמת לנירוונה קיבלו זאת; ואנשים רבים בחברה שלכם היום התקדמו למעמד זה. בסך הכל, כמה מיליארדי נשמות התפתחו במהלך תהליך של התעלות כדור הארץ עד כה, ומסעו למישורי אנרגיה גבוהים ברצף מבטיח כי רבים יותר יעשו זאת.

מילה אחת אחרונה על רטטים. הזכרנו קודם לכן את החשיבות של מילים, איך הרטטים שלהן משפיעים על האנשים המשתמשים בהן ועל כל מי ששומע אותן. ניסויים שבוצעו על ידי מסרו אמוטו (Masaru Emoto)  הם עדות לכך, אותם אתם יכולים לראות בחלק של המים והמילים באתר זה:                                                                       http://www.masaru-emoto.net/english/water-crystal.html  

ד"ר אמוטו בא מציביליזציה מפותחת מאד במיוחד כדי להעניק לעולמכם תגליות מדעיות אלה, וכשהוא עבר (נפטר) לפני כמה חודשים, הוא התקבל בברכה על ידי קהל של נשמות שיודעות שהוא מילא את משימתו בהצלחה גדולה.

אחים ואחיות אהובים, אתה מאירים את חייכם ואת חייהם של אחרים על ידי דיבור בחביבות, והשפעות האדוות של המילים שלכם הן ללא גבול. אנו במסע איתכם ברוח ובאהבה ללא תנאי.

__________________________________________________________________

אהבה ושלום LOVE and PEACE                                       
Suzanne Ward
Website:  The Matthew Books 
Translation: Merav YM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/